Hansa Biopharma — November 2024
-
Hvor er det her bare en møj case som sagt de sidste 3 år de sælger for lidt de arbejder alt for langsom og deraf har de alt alt for stort cash burn og så er der heller ikke nogen i ledelsen/bestyrelsen der selv vil lægge hånden på kogepladen ud over med de aktier de bliver tildelt de små køb der er en gang hvert 2 år er lige gyldigt der skal større summer og oftere til hvis man vil vinde investorens tillid tilbage:-) 33 % nede den sidste mdr. taler sit tydlige sprog
-
Imlifidase demonstrated positive safety, tolerability, and early efficacy outcomes in 15-HMedIdeS-09 phase 2 trial in Guillain-Barré Syndrome (GBS)
(7 Dec 2023, 07:00)
-
Lista: 28 aktier där alla analytiker sätter köp – Skistar och Hexatronic tar plats
Hansa Biopharma Uppsida till analytikernas genomsnittliga riktkurs: 287%.
-
"Spår kursrally inom bio- och medicinteknik
Hansa Biopharma, Cinclus Pharma, Bico och Egetis Therapeutics väntas vara olönsamma 2024 och 2025. Trots det ser analytikerna kraftig potential i dessa bio- och medicinteknikaktier. Uppsidan till analytikernas genomsnittliga riktkurs för dessa fyra ligger i intervallet mellan 138 och 287%, med Hansa Biopharma i topp. Hansa följs av sex analytiker, vilket är näst mest på listan med aktierna där alla analytiker säger köp." -
Godmorgen
exitnu det her kalder jeg ikke kurs rally ? ved godt jeg gentager mig selv men jeg mener det trist trist udvikling total stilhed fra ledelsen som om de er handlingslammet Søren giv roret videre til en ny fremtids orienteret leder der har forstand på at geare op for salget og få partner om bord og styr på de alt alt for store omk.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind