Hansa Biopharma — Oktober 2023
-
TOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Bioteknikbolaget Hansa Biopharma redovisar ett rörelseresultat för det tredje kvartalet 2023 på -202 miljoner kronor (-140).
Nettoomsättningen sjönk till 22,8 miljoner kronor (67,1).Nettoresultatet sjönk till -251 miljoner kronor (-154).
-
-
CC (26 October 2023 14:00 CEST): https://hansabiopharma.eventcdn.net/events/q3-2023-conference-call
-
Hvem siger vi ikke skal derop igen på et tidspunkt? Måske nås break-even sågar i 2026-27?! I øvrigt inkl. gode nyheder så bliver en mulig kapitaltilførsel ikke særlig stor som jeg læser det fra RE (vil ikke være konkret da det ligger bag deres betalingsmur).
-
Enig Exitnu. Redeye maler ikke fanden på væggen når det gælde en kommende kapitaludvidelsen. Kursen skal nok komme langt op igen, når salget kommer igang i EU og ikke mindst US. Så har i i tillæg en spændende pipeline som også kommer til at kaste værdi af sig med tiden. Bare vi undgår en stor udvanding.
Jeg er fortsat tålmodig forsigtig optimist (-: -
Der har jo absolut ikke været nogen antydninger af at Imlifidase ikke virker efter hensigten, tværtimod. Produktet virker præcis efter hensigten uden nogen nævneværdige bivirkninger. Jeg havde da også gerne set at salget var kommet hurtigere igang, men man bliver nødt til at erkende at det er et komplekst setup som skal på plads inden at salget overhovedet kan begynde. Og den proces har taget tid og jeg tror også at den har taget længere tid en Hansa havde forudset.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind