Hansa Biopharma — August 2023
-
@LP90 - Enig, det er på den lange bane med Hansa. Men, hvad skulle også få kursen til at stige nu uden nyheder? Jeg tror selv på at der sker lidt ved opstart i klinikken med Sarepta (Q3), fulde data i AMR (Q4) og første data i GBS (Q4). Især GBS data tror jeg bliver vigtig, da det kan være med til at validere casen med Autoimmune sygdomme generelt, hvor Anti-GBM allerede er godt igang. Derudover kommer der vel sikkert et par reimbursement godkendelser i løbet af H2 (der mangler 3-4 stykker)
-
Hvis man må være lidt primitiv, så er det en rigtig “møgaktie”

-
Aps ja det er det blevet til sku også underligt ledelsen/bestyrelsen ikke selv køber op med arme og ben i det her leje det vil stoppe den sivende tendens aktien har været i alt alt for længe kursen næsten halveret siden 23 januar er der mons ugler i mosen ? håber jeg godt nok ikke har alt alt for mange i 3 depoter
-
@LP90 - Står det i bestyrelsens/ledelsens jobbeskrivelse at de skal købe aktier op på bestemte niveauer? Hvorfor skulle der være ugler i mosen? De har da nogenlunde leveret som de har forecastet.
Fokuser nu på facts og beskriv evt. konstruktivt hvorfor du åbenbart stadig tror på selskabet da du jo ikke har solgt -
MB enhver ledende medarbejder eller medlem af bestyrelsen som brænder for sin virksomhed og tror på deres vision/produkter vil som udgangspunkt købe andel i deres virksomhed som et godt signal at sende til øvrige ansatte og investorerne ( og med deres hyre så har de råd på det her lavpunkt kursen er på ) omkring hvorfor jeg ikke sælger fordi jeg desværre har et kæmpe tab stadig og tog et sidste år på samme case da jeg ikke forestillet mig at alt vil foregå i slow ) så håbede jeg også ledelsen
-
Jeg har såmænd også købt fra 250 og ned, så sidder også med et megatab. Jeg har trawlet mig igennem samtlige analytiker notes og de sidste par år og må sige at jeg føler at vi ikke har stået et bedre sted end nu. Casen er i min bog en "Show me the money" case, hvilket vil sige at der skal omsætning på bogen førend vi begynder at se en "retfærdig" kurs. Nu er vi så småt begyndt at tage hul på den periode hvor salget begynder at blive bredt og komme igang, så jeg vil da forvente at hvis salget
-
følger det forecastet de næste kvartaler, så begynder optimismen at smitte af på kursen. Men det er vel først om 3-4 år at vi rigtig kan se om omsætningen følger det vi håber på. Men så er det jo heller ikke kurs 200-300 vi taler om men laaangt mere. Derudover er der så alle de andre spændende projekter som vi bliver klogere på de næste kvartaler. Forskellen i min verden på Hansa og så mange andre selskaber med spændende pipeline er at Hansa´s produkt jo rent faktisk fungerer fantastisk og er
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind