Hansa Biopharma — Juni 2023
-
FDA approves $3.2 million gene therapy for rare muscular dystrophy in kids ages 4 and 5
FDA approves $3.2 million gene therapy for rare muscular dystrophy in kids ages 4 and 5 | CNN
The US Food and Drug Administration approved the first gene therapy to treat a rare and devastating muscle disease, but limited the approval to kids ages four and five based on currently available evidence.
CNN (edition.cnn.com)
(CNN Health)
Serepta får godkendt genterapi og sætter prisen til 22 mio. kr.
Serepta får godkendt genterapi og sætter prisen til 22 mio. kr.
Genterapien har været igennem en langvarig proces hos de amerikanske myndigheder.
(medwatch.dk)
(Medwatch)
-
Kan ikke gi' en god forklaring men der er kommet nye kursmål ...
Fx: "Citigroup Adjusts Sarepta Therapeutics' Price Target to $161 From $204, Maintains Buy Rating"
-
-
Man kan ikke forvente andet fra et selskab hvor investorerne fuldstændig har mistet tilliden. Fine investorpræsentationer og en hær af positive aktieanalyser. Glem dem !!. Hansa har de sidste 2 år ikke leveret nogen positive overraskelser, f.eks store partneraftaler,der kan overbevise markedet om at der er muligheder og fremgang i dette selskab. Alt går super langsomt i Hansa, alt imens de hver eneste dag æder af investoernes penge. Er ked af at sige det men den kan sagtens falde meget mere.!!
-
Jeg ser Hansa som et firma som overholder hvad de lover, der er meget sjældent ugler i mosen og dårlige nyheder. Min egen case er at det først er 2024 de store triggere ligger. Jeg havde så håbet at samarbejdet med Sarapta, der har fået deres godkendelse hos FDA, ville have et positivt aftryk på kursen. Men altså ting tager bare lang tid når det er biotech, og der udvikles nye former for behandling.
-
Tja.. det samme kunne du sikkert have skrevet for 2 år siden, og alligevel er aktien kun under 1/3 af dengang.Samtidig har der været flere rettede emmisioner, så der fremadrettet er flere aktier om at deles om potentialet.. Sarepta er indtil videre en stor skuffelse..En meget "mindre" godkendelse end forventet..
-
Jeg forstår ikke hvad man som investor har forventet - jeg synes ikke der er kommet noget uventet fra dem overhovedet, tværtimod. Jeg kan godt forstå man er skuffet, hvis man havde forventet en kursraket i den seneste tid, men så har man efter min overbevisning ikke sat sig specielt godt ind i casen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja rart med de nyheder hvis så bare aktien kunne finde noget momentum og flere af de store får øje på casen vi ligger jo her nede i hullet hele tiden