Hansa Biopharma — August 2021
-
god pointe exitnu, hvordan er det deres partneraftaler fungerer, ved du for eksempel, hvor meget af aftalen de evt. ville levere? % fordeling af royalty?
-
og hvad er det for virksomheder de søger, er det i J&J størrelse. Nogen bud på hvem der ville være en ønskelig partner

-
Ang. partneraftale.
CEO Søren Tulstrup taler fra ca. 4:45 og frem lidt omkring Hansa Biopharma partnerskaber med komplementære aktiver i forskellige setups, dog uden at blive helt konkret.
(Life Science Innovation Day 2021 - Blev streamet live den 25. aug. 2021)
-
Tak exitnu. Ret interessant at høre Søren Tulstrups kommentarer til dialogen med FDA, og hvordan FDA opleves mere rigide de senere år (og jo, Covid har også gjort sit til at trække tingene ud). Det er vel også samme billede jeg ser i en række biotech-cases desværre. Forsinkelser, pludselige ændringer/krav og en ikke eksisterende løbende dialog. Muligt "systemet" er for presset, men det er ikke særlig effektivt. Her er jeg naturligvis IKKE fortaler for, at luse alt muligt skrammel ud på markedet.
-
tak exitnu, jeg er nysgerrig og roder rundt efter drivtømmer jeg kan holde fast i, så jeg ikke lader Hansa synke til bunds. Jeg er uforstående overfor udviklingen, synes den burde have stabiliseret sig væsentligt højere oppe efter godkendelsen og jeg frygter nogen ved noget jeg ikke ved.
-
Søren Tulstrup kommenterer også at genterapi-firmaerne også er blevet mødt med en række krav som har trukket det ud for dem, men slår fast at han ser genterapi som fremtiden, og at i mange indikationer vil Imfilidase kunne medvirke til at 10-70 % af patienterne vil være i stand til at modtage dette, så forsinkelser for disse firmaer generelt har vel også betydet at vi ikke har set de ønskede aftaler endnu.
-
Fik også kigget lidt nærmere på H.C Wainwrights analyse fra d.23 juni. Her faldt jeg på side 78 over at deres gæt på en start til samarbejdet med Argenx vil være at de går mod Myathenia Gravis, en sygdom der rammer 15-20 per 100.000. Spændende om vi snart får lidt nyheder fra denne side.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind