Smallcap og First North aktier — Januar 2026
-
Trophy Games har her ved middagstid opjusteret deres guidance for 2025. Den 12/12 2024 forventede de en EBT på 6-9 m. kr. i 2025 - den 29/10 2025 en EBT på 11-16 mio. kr. og i dag har de hævet den til 18-19 mio. kr. Det er en flot præstation, der da også belønnes på kursen. Mon ikke der også kommer en opjustering af guidance for 2026? Det tror jeg. Og er noget nervøs for, om TGD kunne "risikere" at blive opkøbt.
-
Share Robotics er efter forlydender blevet erklæret konkurs https://proinvestor.com/boards/130575
-
-
Ja @Dusør, kursen i Hove A/S er steget markant både i år og sidste år, hvilket tyder på, at markedets tillid gradvist er vendt tilbage. Efter uroen må man håbe, at selskabet har taget ved lære - især når det gælder timing, kommunikation og forventningsstyring. Den seneste kursudvikling indikerer i hvert fald, at investorerne igen er villige til at give Hove kredit. Sidst jeg supplerede var dog i juni 2024 - så fik ikke samlet op i bunden - turde simpelthen ikke...
-
Hove - Net profit er c. 5,7mio i 2024 rapporten og EPS for 2024 er 0,23. Laver de net profit på 13,4mio eller mere i 2025 jf. 3. kvartalsrapporten, så ser det meget fornuftigt ud. Med den nye guideline for 2026, som indikerer bedre tal end i 2025, ja så forstår jeg ikke helt den nuværende prissætning på Hove. Er der nogen som har kigget tallene efter i sømmene og kan se eventuelle udfordringer som bør medtages i vurderingen af selskabet?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind