Smallcap og First North aktier — November 2021
-
Har ikke været til nogen præsentationer, men skrev lidt på debaten, som jeg ikke kan finde mere, men der var ej heller nogen reakton. Deres info synes jeg er lidt vag. Og hvorfor arbejder grundlæggerne nu hos deres største konkurrent - det er lidt mærkelig og forbigået i deres papirer.
-
-
Jeg tegner, som jeg tidligere har gjort i disse nynoteringer for et mindre beløb. Hvis bare et par stykker bliver en succes opvejer det nok et tab i de andre.
-
Jeg er enig i det er pumpet op, svar ledelsespræstation, meget usikker. Jeg syntes der på en chat stod noget om, at sønnen bliver CFo ift. hovedejeren, men at han ikke har uddannelsen endnu. Man bliver da ikke CFO for en børsnoteret virksomhed uden at have erfaringen også....Prissætningen med alle de usikkerheder, herunder at kunderne med kort varsel kan opsige kontrakterne som det skete for noge år siden er absolut til stede, og priserne på fedtet er givet på forhånd, da det er en commodity.
-
så bliver de ved med at fremhæve Trifork som udvikler af IoT systemet. det er udviklet af Konekt i Glostrup - deres nabo, men det må ikke komme frem åbenbart. CEO sagde klart og tydeligt at de ikke selv har IoT kompetencer. Jeg blev sgu lidt rystet over det her og tænker det her er åbenlyst røde flag og tegn på overophedning af et marked, hvis de får den pris pr. aktie. For mange usikkerheder og % god afdækning af riscisi. Hvad sker der hvis CFO og CEO ikke kan klare mosten og lægger sig syge?
-
-
Enig, de har kun skrabet i overfladen. Hovedejeren og bestyrelsesformanden forsøger at sælge en vision, hvor kompentencerne ikke er der i mine øjne. Jeg tror det er hurtigt ind og ud. Børsens artikel kommer for sent. Jeg tror de kommer igennem nåleøjet...
-
Overordnet positiv på Relesys https://borsen.dk/nyheder/investor/investor-saetter-heftigt-afkastmaal-paa-ny-aktie-30-40-pct-i-aarligt-afkast-i-3-5-aar
-
Fordelingsnøgle: All subscription orders up to and including 4,450 shares have not been allocated any shares.
All subscription orders above 4,450 shares have been allocated 7.21% of the shares requested.
The investors that pre-subscribed for 11,761,680 shares before the publication of the Prospectus have all been allocated full subscription of shares. -
Ny aktie overtegnet 167 pct.: Softwareselskab kunne have solgt aktier for 221 mio. kr. – privatinvestorer spises af med krummer
Relesys får 1100 nye investorer ind via aktiesalg. Overtegning gør, at privatinvestorer får meget få aktier Relesys får snart status af børsselskab. Softwarefirmaet lukkede bøgerne i til sit aktiesalg
borsen.dk (borsen.dk)
-
Lidt fesent, at man ligger et bud ind på over det dobbelt af deres minimum og ikke får tildelt en eneste aktie.
-
Monsenso - Udbud af nye aktier med fortegningsret for eksisterende aktionærer https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=98887
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind