OLIE OG GAS — Februar 2023
-
Tak sejt initiativ!:-) Som vestens regeringer i øjeblikket tromler henover deres borgere i deres hede drømme om en totalitær stat eller rettere et fascistisk globalistisk diktatur med en perfekt symbiotisk elite bestående af staten og oligarkerne så er jeg sikker på at de nemt tromler henover de små oliemyg i Quebec. Det eneste der kan redde dem er de "indfødtes ret til udvinding" og det er spændende hvordan det vil blive tolket.
-
Jeg er sikker på at Qec vil få dækket deres udgifter til de borede brønde, men det er ikke sikkert de får mere end det. Herefter vil dele af aktionærerne nok lave et privat søgsmål. Neb pengene fra udgifterne vil vel udgøre cirka et par mia kr. og de kan bruges til udvinding i Montney og Utah.
-
Synes der er forskel på at diskutere om en overgang til andre energi former er nødvendig, eller om man diskuterer hvordan og hvor hurtigt. Som jeg opfatter fronterne, er det ofte ekstremerne der dominere; klima forandringer er fake mod alt skal være grønt i morgen. Faktum er vel at, en omstilling er nødvendig, men også at det ikke sker ved at opsætte uopnåelige mål og ikke se en proces, der inkluderer en overgangsfase.
-
-
Hør Lex Fridman med Lomborg og Revkin(NY Times) om klimaforandringer, den er lang og god og hvorfor det ikke batter noget i vesten at vaske tøj om natten. Grunden til at Truthornet og fransk-canadierne ikke vil gas og olie skyldes ene og alene WEF, Trudeau er en af Klaus Schwabs lærlinge og han blærer sig med at have infiltreret det canadiske politiske organ med mere end 2000 af hans soldater, så han ejer nærmest Canada.
-
https://www.youtube.com/watch?v=5Gk9gIpGvSE Her er linket!
-
Hvis du ikke ved hvad WEF har i tankerne så her meget kort sagt. Klimaforandringerne skal danne grobund for deres plan om at chippe mennesker og tilslutte dem nettet. Der skal være en lille elite der kontrollerer resten af menneskerne og denne elite skal bestå af WEF medlemmer og udvalgte virksomheder der opererer i monopollignende vigtige brancher. De første skridt som du snart vil høre om ER C15 minutter byer hvor du skal leve indenfor et bestemt areal og kun må forlade denne bydel et vist
-
antal gange om året. C40 skal danne grobund for dette, en sammenslutning af 40 store byer i verden der vil lave zoner. Lars Løkke(udenrigsministeriet) er selvfølgelig med, NOVO, Velux er andre. Det står i deres håndbog, sort på hvidt, det er ikke noget jeg finder på. De første byer er begyndt Oxford og en i Skotland, desuden deler de EU op i distrikter på tværs af landegrænser. Det er meget sjovt hvis det ikke var fordi de har så meget magt og burde sidde i fængsel.
-
Kan naturligvis ikke vide om Novo, Lomborg og Lars Lykke vil udvikle et elitært klima diktatur med chips i armen.. men tror nu nok at vide, klimaforandringerne er reelle og at vaske tøj om natten nok ikke batter.. det, til gengæld betyder jo ikke, at vi ikke skal gøre noget ved det. Og som sagt, mener jeg jo ihvertfald ikke at vi skal hænge vores håb om bedring op på urealistike målsætninger, men tværtimod hurtige forandringer til det bedre..
-
Råvarer: Oliepriserne stiger med kinesisk efterspørgsel https://www.proinvestor.com/investornyt/942405/ravarer-oliepriserne-stiger-med-kinesisk-eftersporgsel
-
Kort video - Fronterne er trukket op, når debatten falder på shorting. Shorting er især knyttet til Bavarian Nordic-chatten på ProInvestor.com - men det gælder for alle debatter om selskaber, som er belejret af short-positioner. Helge Larsen kommenterer også på oliesektoren, herunder Questerre Energy, og laksesektoren, herunder Mowi og Grieg Seafood. https://www.proinvestor.com/boards/110543
-
Jeg har Vår Energi fra starten og fordi jeg ikke har rørt dem siden jeg fik dem tildelt, får jeg her d. 23. 1 gratis aktie for hver 10 jeg købte. Desuden giver de ca. 1 kr i udbytte hvert kvartal, der er regnskab idag så man kan gå ind og læse fremtidsudsigterne, som tilsyneladende er gode. Jeg beholder dem og ser.
-
Nordnet
Tag kontrol over dine opsparinger. Invester i aktier, midler eller spar til din pension uden unødvendige gebyrer. Åbn konto i dag!
Nordnet (www.nordnet.dk)
-
Råvarer: Oliepriserne i smal stigning med kinesisk efterspørgsel https://www.proinvestor.com/investornyt/943759/ravarer-oliepriserne-i-smal-stigning-med-kinesisk-eftersporgsel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind