OLIE OG GAS — Januar 2022
-
Opec+ fastholder plan om at hæve olieproduktion i februar https://www.proinvestor.com/investornyt/758679/opec-fastholder-plan-om-at-haeve-olieproduktion-i-februar
-
Råvarer: Brent kredser om 80 dollar tønden efter flere ugers optur https://www.proinvestor.com/investornyt/759124/ravarer-brent-kredser-om-80-dollar-tonden-efter-flere-ugers-optur
-
En fornøjelse at frimærket er blevet meget mere værd.

-
Ja det pynter lidt på portefølgen Helge, nu når mange biotekfrimærker ikke er i hopla for tiden. Jeg kan se Finansavisen i Norge har en saftig overskrift, hvor Jason(finans direktør QEC) udtaler, at erstatningen kan udgøre mellem 20-40kr pr aktie. Hvad der gemmer sig i selv artikeln kan jeg ikke se. Men Finansavisen elsker jo bombastiske overskrifter, så og så råber køb! så og så råber sælg! osv.. Men 20-40 kr pr aktie så kan de godt få mine(-:
-
Morgen, skrev til Altai Resourses i går, for at hører hvad de har tænkt sig at gøre fremover, her er svaret :
Thank you very much for your question and Happy New Year to you.Just like all other oil/gas licencees in Quebec, we are waiting for the announcement of the Quebec Government on the expropriation and compensation.
Altai will take the necessary steps and measures to protect our rights in this property. But it is too early for us to say what we will ultimately do. -
AH. Hvilken emoj prøver du at lave?
-
Tak CBA
-
Kurs 3 nu.

-
Svært glad for den drejning det har taget i Quebec - så må vi se om regeringen kan finde en måde at sno sig ud af det på, stoler minus på de politikere der over, har desværre kun dårlige erfaringer med dem.
-
Spændene at se hvor højt Nordmændene kan drive den op ;O)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind