Skip to content
FORSIDEN
Log ind Opret konto
  • Kategorier
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
  1. Debatforum
  2. Kategorier
  3. TESLA
  4. TESLA — Marts 2025

TESLA — Marts 2025

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet TESLA
924 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • DarvinD Offline
    DarvinD Offline
    Darvin
    wrote on sidst redigeret af

Hvad sker der lige her i chatten. Tidligere på dagen havde jeg kun tid til at følge lidt med på den ene skærm, som jeg ofte gør. Et par gange blev der skrevet indlæg, som efter min mening, var særdeles! JA Overordentligt relevante for Tesla. De blev slettet, kan jeg nu se, med henvisning til den såkaldte politiske chat. Tesla for sig og Pol for sig - enig. Men ikke, når det omhandler Tesla. Er chat til skønmaleri af Tesla og Musk? Og det ligner at Pol chatten er til skønmaleriaf Trump/Musk!

1 Reply Last reply
    0
    • DarvinD Offline
      DarvinD Offline
      Darvin

Prøver lige at teste grænsen 😉 Lige nu er Musk hyper aktiv med at påvirke valg af højesteretsdommer i Wisconsin. Pengepræmier på 2x1million $ for at skrive under på noget volapyk, samtidig med at folk stemmer. Har pt brugt over 130 mio alene på det. Slemt nok, men 100% relevant er det, at han Samtidig, som rep for Tesla (som der blev skrevet), er ved at sabotere en statslov i samme stat, der siger at bilhandlere skal være uafhængige. Han har tabt hidtil, men vil anke, når han har dommeren på

1 Reply Last reply
      0
      • DarvinD Offline
        DarvinD Offline
        Darvin

plads.

Klart Magtmisbrug tæt knyttet til rollen for Tesla. Bliver dette slettet er jeg uenig. Tesla relaterede Musktiltag skal da ikke gemmes væk i en Pol chat, men netop publiceres i en Tesla chat.

1 Reply Last reply
        0
        • S Offline
          S Offline
          Stroka

Vi er alle gennem medierne bekendt med alle de forfærdelige politiske tosserier som Elon Musk render rundt og laver. Han smadrer efter min (og sikkert de fleste andres mening) - Teslas brand og aktiekurs. Men ingen grund til at fylde Tesla-chatten unødigt med ævl, kævl og personangreb pga af den politiske del af personen Elon Musk. Det er fint at vi har en politisk chat, hvor vi kan slå os løs omkring dette emne.

1 Reply Last reply
          0
          • P Offline
            P Offline
            ProinvestorNEWS

Why Tesla Stock Is Down Again Today https://proinvestor.com/investornyt/1297453/why-tesla-stock-is-down-again-today

1 Reply Last reply
            0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.