TESLA — Marts 2025
-
Tesla Semi testing is ongoing in Alaska! https://x.com/Teslarati/status/1896313124325912796
-
Jeg har en Tesla. Jeg vil ikke udelukke jeg køber en ny en dag. men pt. kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle. De har ikke førertrøjen længere og af erfaring ved jeg at der dukker mange ting op med ens tesla man bliver træt af. Ting som viser deres manglende erfaring i at bygge biler.
-
Tesla står jo ikke stille. Deres biler bliver bedre hele tiden, og min onkel er meget glad for sin Tesla Model 3 fra 2021, som har kørt 140.000 km uden problemer og kommer fra fabrikken i Kina. De tidligere modeller havde en del børnesygdomme, og det har Volvos elbiler for eksempel også stadig. Så jeg tænker, at Tesla vil bevare føringen, og man er nødt til at sammenligne med de seneste modeller for at kunne foretage en fair sammenligning.
-
De lukkede jo en fabrik i USA, hvor kvaliteten ikke var i top – en tidligere Toyota-fabrik. Så ja, der har været problemer, men både i 2021 og 2023 er der sket en del forbedringer, og jeg tænker, de løbende vil forbedre sig. Derudover bliver FSD (Full Self-Driving) jo også bedre for hver dag, der går, sammen med forskellige andre softwareforbedringer.
-
2025 Tesla Model Y 'Juniper' to make Australian debut this weekend https://www.motors-addict.com/en/article/porsche/2025-tesla-model-y-juniper-to-make-australian-debut-this-weekend/67c4f5c682c7ca07c10c1662
-
-
Teslas popularitet styrtdykker – danskerne vil hellere have Volkswagen
Danskerne vender for alvor tomlen ned over for Tesla, som er gået fra at være en klar favorit til nu at være dømt ude mange steder.
nyheder.tv2.dk (nyheder.tv2.dk)
-
Inden for selve Volkswagen-mærket (eksklusive øvrige mærker som Audi, Porsche osv.) blev der leveret 383.100 fuldt elektriske køretøjer (BEV'er) i 2024, hvilket udgør en nedgang på 2,7 % fra 393.700 i 2023 – et fald på 10.600 enheder. Det er langt fra Teslas leverancer på over 2 millioner biler i samme år. Siden 2019 har Volkswagen solgt i alt 1,35 millioner BEV'er, mens Tesla har oversteget 7 millioner. Derfor vil det sandsynligvis tage tid, før Volkswagen kan tage førertrøjen. Faktisk er der
-
Skylder 3.200 mia kroner – bilgigant er i fare for lukning
Det bliver nu stadig mere sandsynligt, at Volkswagen pakker sammen og lukker flere fabrikken i Tyskland. Det er aldrig sket før.
Boosted.dk (www.boosted.dk)
-
Godt godt Scandinavia!..
Teslas were registered in Sweden last month, down 42% year-on-year, while registrations in Norway and Denmark each fell by 48% -
Godt gået Scandinavia!.. Teslas were registered in Sweden last month, down 42% year-on-year, while registrations in Norway and Denmark each fell by 48%
-
-
Ro på. Vi har tidligere talt om de dårlige leveringstal, og status har ikke ændret sig. Leveringer af den opdaterede Model Y i Tyskland forventes at begynde i marts 2025, mens Skandinavien sandsynligvis følger kort efter, muligvis i midten til slutningen af marts 2025. Når man tager i betragtning, at de fleste kunder efterspørger Model Y, er et fald på -48 % ikke nødvendigvis et særligt dårligt tal. Husk også, at fabrikken har stået stille i cirka 10 dage på de produktionslinjer, hvor de har
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind