AMBU — Februar 2023
-
God morgen der - ja @LP90 - nok lavet med venstre hånd i elevatoren på vej til frokost:)
-
AMBU/DNB: KURSMÅL HÆVES TIL 115 KR. FRA 95 KR.
-
AMBU/NORDEA: KURSMÅL HÆVES TIL 130 KR. FRA 110 KR.
-
DDB 101 til 116
-
Men ud af fire mulige, så kun Nordea der siger køb, mens DNB, Carnegie og JP Morgan siger enten hold, sælg eller undervægt, de to sidstnævnte med bekymrende lave kursmål. Jeg solgte en andel af mine på gårsdagens run.
-
godt solgt i går!
-
Tak. Nogen vil nok mene det er den helt forkerte timing og taktik, men jeg har lavet en del gode salg på det seneste ved at bruge det seneste run til mere at sælge end at købe på. Time will tell. Så usikker som verden fortsat er, så skal der nok komme nye bump og tilbagefald, som jeg kan købe på. Men ellers, da godt, at jeg ikke har solgt alt. Så jeg er stadig med
-
altid godt med en holdnng og ofte skal man lytte til den "indre svinehund" og ikke masserne:)
-
Morning - tror nu vi dribler lidt op generelt i dag:)
-
med +30 % på toplinjen
-
ja dn er kronisk dyr - men potentialet er der. Da den lå i 70 var mange også ude og sige hvor dyr den var på nøgle tal. jeg køber ind i forretningns langsigtede potentiale og "lever med" den faktuelt ER dyr
-
Jeg solgte jo en relativ stor beholdning omkring nytåret 20/21 og den gang syntes jeg den var for dyr. Når jeg ser dagens vækst, så syns jeg stadig den er dyr, al den stund, vi forsat taler om et latent marked, hvor vækst-forventningen siden 20/21, er nedjusteret betydeligt. Det er kursen så også, så der er trods alt nogen sammenhæng. Men en PE omkring 250 og 4 % i kvartalsvækst. Der er ikke plads til den mindste skuffelse, så kommer kniven og -20 % igen.
-
Genmab har med en rimelig stor sandsynlighed doblet toplinjen om 3 år, Hvor langt tror du Ambu er nået fra de ca. 4 mia. kr. ? 6 mia. kr?
-
Det har jeg ikke indsigt i og kan ikke vurdere. Er jo enige i dine faktuelle betragtninger - jeg handler ikke på baggrund af nøgletal i realtid - handler på ledelsen, produkter og muligheder
-
Muligvis venter jeg forgæves, men har en forventning om, at Ambu skal en del længere ned. Forstår ikke hvor salget skal komme fra. Hospitalsvæsener og sygeplejersker er nedkørte i den vestlige verden / globalt og operationer aflyses eller udskydes i hobevis. Ledelsen / sælgere kan være nok så dygtige, men hvis køberne ikke er der....?
-
Pharma og biotek - opdatering fra debat og chat uge 6 Ambu ' Lundbeck ' ALK-Abelló ' ChemoMetec
Helge Larsen kommenterer de seneste regnskaber fra virksomheder inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på proinvestor.com Kort video https://www.proinvestor.com/boards/110334
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så blev det hverdag igen med sivende kurser