AMBU — Januar 2023
-
Det lyder interessant. Underligt, at problemstillingen først kommer os for ører 12 måneder efter krigens start og Ambu ikke umiddelbart tidligere har omtalt sagen.
-
Ups. Sagen skulle være nævnt på generalforsamlingen, som jeg ikke fulgte indgående. Mørklægning er næppe den rigtige strategi Britt.
-
lyder ikke som hun plejer at gøre
-
Mon ikke det primært er image-relateret? Men den klassiske kommunikation i den henseenden er jo åbenlyst, at har du intet godt at sige, så holder du tand for tunge. Men det klæder sjældent nogen, at praktisere den strategi.
-
Interessante sidste 60 min i dag. Der var nogen, der skulle hurtigt ind i markedet og dernæst endnu hurtigere ud igen.
-
God eftermiddag lørdag 21. jan.
Hermed en teknisk status på det danske C25 index, hvor de eneste friske regnskabs-tal der er lagt ind, er for Chr. Hansen med deres Q1 2022/23 regnskab. Resten af regnskabs-tal er stadig fra Q3 2022.
Lige pt. er Novozymes den case med best risk/reward. Vi har dog 14 selskaber i Daytrader porteføljen, så jeg vil ikke pt. tilføje flere selskaber. Nordicstock. https://www.proinvestor.com/boards/109158
-
Anbefalingen af aktien i medicoselskabet Ambu er mandag blevet sænket til "sælg" fra tidligere "hold" af finanshuset SEB Bank.
Det fremgår af data fra Bloomberg News.Kursmålet for aktien fastholdes imidlertid på 85 kr., hvilket da også indikerer et negativt potentiale på knap 19 pct. i forhold til lukkekursen mandag i 104,45 kr.
SEB Bank har hidtil haft en neutral anbefaling af aktien i Ambu siden februar 2022, da kursen på aktien lå i 123,00 kr.
.\˙ MarketWire
-
****AMBU/ABG: ANBEFALING SÆNKES TIL "SÆLG" FRA "HOLD"
-
AMBU/CARNEGIE: KURSMÅL HÆVES TIL 72 KR. FRA 68 KR.
-
Norske DNB løfter sit kursmål for Ambu-aktien til 95 kr. fra 85 kr.
Samtidig gentages den neutrale anbefaling "hold", fremgår det af data fra Bloomberg News.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind