AMBU — Januar 2023
-
er op 20% allerrede i år - så fair at nogle tager gevinst - holder mine 20 tønder land:)
-
God morgen - @exitnu det er som med børn - hold af og hold ud:)
-
@Svingtraderen - JA enig mht. børnene, men mest holde af.
-
USD svækkelse er et godt tegn, men rammer dansk life science https://www.proinvestor.com/boards/109492
-
Mornings
-
lav omsætning - og op 15% i år - god weekend
-
Kort video - Ambu ' Bavarian Nordic ' Hansa Biopharma ' Genmab ' Novo Nordisk ' Zealand Pharma ' Anavex
Helge Larsen gennemgår det sidste nye om virksomhederne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på Proinvestor. https://www.proinvestor.com/boards/109502/
-
Godeftermiddag
-
Er der nogle der ved hvad det her drejer sig om? Ambu mørklægger problemer i russisk exit
Selvom Ambus topchef Britt Meelby Jensen nævnte på medicoselskabets generalforsamling, at virksomheden er løbet ind i problemer omkring nedlukningen af sine aktiviteter i Rusland, så ønsker hun ikke at uddybe situationen. -
Det lyder interessant. Underligt, at problemstillingen først kommer os for ører 12 måneder efter krigens start og Ambu ikke umiddelbart tidligere har omtalt sagen.
-
Ups. Sagen skulle være nævnt på generalforsamlingen, som jeg ikke fulgte indgående. Mørklægning er næppe den rigtige strategi Britt.
-
lyder ikke som hun plejer at gøre
-
Mon ikke det primært er image-relateret? Men den klassiske kommunikation i den henseenden er jo åbenlyst, at har du intet godt at sige, så holder du tand for tunge. Men det klæder sjældent nogen, at praktisere den strategi.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Har ikke AMBU, men personligt vil jeg nok bare holde (ud)!