AMBU — December 2022
-
Mornings
-
94:)
-
97...
-
Nordicstock fredag d. 2/12 opdateret status oversigt for det Danske OMX C25 Index. Ambu er gået i køb https://proinvestor.com/boards/107957/
- Ambu er gået i køb
-
tak for rigitgt spændende input
-
mornings
-
tak @TheNote
-
Ja exitnu det var tæt på i går. Har fået en TA fra en der er skarp til det - efter brud på dobbeltbund på 82,5 - sagde han 101 target. Den holder da fint -
-
og jeg skrev jo den ville gå i 100 fra 70ish - værsgo 100 nu
-
mornings
-
Nu truer en sygeplejestrejke i UK. Isoleret set ikke noget der bekymrer mig, da et lavere salg nu nok vil blive opvejet af øget salg senere, når puklen af udskudte behandlinger skal indhentes. Det der bekymrer er at dette ikke er indregnet i forventningerne. Og med det har Britt helt gratis fået foræret en undskyldning for en senere nedjustering; lidt farligt i en firma mand den historik. Dollar fald hjælper heller ikke ligefrem.
-
Jeg købte lidt for noget tid siden, selv om jeg synes den er dyr. Jeg ville bare være i den, da,den har stormfolkelig appel, hvilket er lidt interessant, så hårdt shortet som den er. Jeg tør ikke sige den falder meget pga strejken, da det overrasker mig hvor stærk den er og har været. Ku’ dog ikke dy mig og solgte 1/3 lige under 100. Ved evt fald til ca 70 er jeg klar til at
købe igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind