AMBU — Maj 2022
-
DDB target ned til 180(230)
-
Marketwire har interview igang med CEO
-
Ligger pt. og swinger omkring 98 i åbningen. Ser ikke ud til, at det bliver det store blodbad, som nogen gerne vil italesætte.
-
så vidt jeg kan læse mig frem til lå consensus fra analytikere omkring de nye tal - så måske ikke så overraskende. Er mere usikker på om der fortsat er tillid til ledelsen og deres estimater for 2H22 osv
-
Jeg har kun sammenlignet med min egen konsensus og resultaterne er ikke langt fra forventningen. Der er en masse undskyldninger, som jeg finder plaussible og væksten i volumen, er trods alt det vigtigste i min optik og der er forsat pæn fremgang med ca. 17 %.
-
over blot 3 måneder.
-
Indlæg 8:53 er ude af kontekst
-
95 forlænget aktion
-
.... nej 92,5

-
touche:)
-
har supl på åbningen - så må vi se - som den blinde sagde til den døve..:)
-
Krydser fingrene på dine vegne
-
Tak
-
-14% så sætter vi snart proppen i

-
@Svingtraderen - Tidens tern, men du skal nok komme i mål, (også) i medico/biotek kommer det vist til at tage lidt længere tid.
-
tak for support
-
Ambu/CEO: Personalemangel på hospitalerne og makro bag nedjustering https://proinvest
or.com/investornyt/820161/ambu-ceo-personalemangel-pa-hospitalerne-og-makro-bag-nedjustering
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind