AMBU — Februar 2022
-
Sydbank ser positivt på godkendelsen af Ambus gastroskop Ascope Gastro, som medicoselskabet oplyste om fredag morgen.
Godkendelsen hos de amerikanske sundhedsmyndigheder, Food and Drug Administration (FDA), åbner nemlig for et stort marked, hvor der indtil nu ikke findes endoskoper til engangsbrug.
- Vi ser positivt på godkendelsen af Ascope Gastro og Abox 2. Gastroskopi er i forhold til antallet af årlige procedurer det hidtil største endoskopiområde, som Ambu med godkendelsen bevæger sig ind
-
- på, skriver senioranalytiker Søren Løntoft Hansen i en kommentar.
- Ascope Gastro adresserer et marked på 20 mio. årlige procedurer, der er karakteriseret ved brug af genbrugelige endoskoper. Ambus Ascope Gastro bliver det første engangsendoskop inden for gastroskopi og har efter vores vurdering en række fordele i forhold til de genbrugelige endoskoper, fortsætter han.
.\˙ MarketWire
-
419.000 solgte enheder og net profit 20 mio. En præcisering af outlook Organisk vækst 15+% ( 15-19) EBIT 7%+ (7-9) grundet Omikron usikkerhed. Det er en blandet kop te til den dårlige side.
-
AMBU: Endnu en nedpræcisering https://proinvestor.com/boards/100857/AMBU-Endnu-en-nedpraecisering
-
Conference call 9:00 med CEO
-
Der er godt nok stille dag. Jeg tror bare jeg tager en diskussion med mig selv.
-
Men god morgen derude
-
Tak i lige måde

-
Er du i suppleringshumør @Pensionisten?
-
købte på åbning 119-121 - overdrevet reaktion er faldet meget optil
-
ok - tak fordu du huskede det!
-
er jo lang fra ca 100 - supl intraday
-
Tror forsat der 12-24 måneder med lang snor. Så længe virus hersker og målene er påvirket af ydre omstændigheder, sker der intet
-
og tænk på det læs aktier CEO selv købte langt højere oppe - må være presset for at performe
-
Det tror jeg ikke, undskyldningen med virus og andre ydre omstændigheder er forsat højaktuel. Tror Juan har mere comfort end du fornemmer
-
Læste måske din indlæg forkert. Men ser, at Juan forsat sidder sikkert sædet og får tiden til, at føre strategien videre.
-
Enig - bare dyre aktier pt
-
ok - tak
-
ØU Trader anbefaler den nu kortsigtet
-
præcis - deres track er ikke så god
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind