AMBU — April 2021
-
Amerikansk myndighed undersøger risiko for infektion ved endoskoper
Det amerikanske lægemiddelagentur, FDA, undersøger nu rapporter om patienter, der har oplevet infektioner i forbindelse med genbrug af endoskoper.
-
Har du et link til den orientering fra FDA?
-
Fundet

-
-
Sendt deres eget link 4/4 11:47 - se nedenfor
-
Hvis (....eller når
FDA kommer med en sådan generel anbefaling om overgang til engangsendoskoper, så er kursen på Ambu vel nærmere 500 og stærkt stigende. Har man ikke et lille hjørne af Ambu før den stikker af, må man hellere slå til nu.... Det er nok også det kursen viser i dag. -
enig - hold mine - kommer
1-2 opj i år forventer jeg -
Tag du bare et sving på 10 år og spar kurtagen under vejs

-
Det ER ef mine længste swing:) Momentum er der og de
t surfer jeg på så længe bølgen er der:) -
Jeg købte forsigtig ind for en måned siden i kurs 270, har været lidt usikker på Ambu. Dejligt at se jeres kommentar. Børsen skriver De amerikanske sundhedsmyndigheder, FDA, undersøger nemlig rapporter om patienter, der har oplevet infektioner i forbindelse med genbrug af endoskoper. I de indberetninger, hvor navnet på producenten fremgår, er det virksomhederne Olympus og Karl Storz, der går igen, meddeler FDA. Ambu producerer både engangsendoskoper og genbrugelige, men satser på førstnævnte.
-
Tror det er farligt at shorte Ambu, de har fat i noget, som der pt ikke er andre der kan lige så godt, kommer sikkert men lige pt er de markedsleder, jeg ser den langt højere i løbet af året, men held og lykke med det.
-
TheNote stor tak - virkelig godt
-
Morgan Stanley initierer dækning med "overvægt" - target 350
-
@doublo - ifølge Sydbank dette (tror mere selv det er pga pæne stigninger på det sidste) Ambu løb også med en del af opmærksomheden i onsdagens handel, da aktien tog et dyk på 2,7 pct. til 332,70 kr. og endte nederst i C25. Et fald, der kan skyldes, at den amerikanske konkurrent Verathon for få dage siden meddelte, at det nu lancerer engangsendoskoper i Europa.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind