AMBU — November 2020
-
hvilket var højere end de ventede 11,27 mia. yen, mens 20 pct. lavere end for perioden sidste år.
Olympus er på vej ind på markedet inden for endoskoper til engangsbrug, hvor Ambu har en markant del af sin indtjening.
-
(Beklager måtte bide den i nogle stykker)
-
Enig - har dog svært ved at tolke hvor alvorligt
man skal tage at de er på vej ind på Ambus felt for engangs produkter -
tak TheNote
-
Ambu: Japansk konkurrent venter underskudhttps://www.proinvestor.com/investornyt/669564/ambu-japansk-konkurrent-venter-underskud
-
smuk start i AMBU +2% 212,5
-
Mornings:) Olympus skal bare få skrevet den check på 200 mia. kr., så slipper de af med os.
-
@Thenote - tid til dadjoke: Hvad er verdens sjoveste land?
-
Lolland...:)'
-
undskyld....
-

-
ditto - vi er hårdføre
-
sagsøg dem for fake news:)
-
Jørgen Jensen har blandt andet været administrerende direktør i Widex, som han forlod sidste år. Siden har han koncentreret sig om en karriere væk fra direktørrollen og er blandt andet bestyrelsesformand i Velux og 3Shape.
-
Købte en kortsigtet position, ren spekulation, som for en gang skyld ser vellykket ud. Mit kurstarget er nået, men i "hyper" (læses med et smil) aktien, så jeg bliver indtil videre. Prøver at sætte mig ind i casen, hvad med konkurrenterne? Olympus vil også ind i markedet med engangsscoper, der er sikkert plads til dem begge. Er der nogen der ved hvad Fuji vil? Deres scoper ser jeg også hist og pist, men jeg kan ikke finde ud af, om de også har gang i et eller andet til engangsbrug.
-
Tak TheNote. Der er fredag, jeg napper en gang bøf og rødvin i aften:-)
-
Jeg købte AMBU i 2015 i kurs 35 kr (korr.), og solgte de sidste omkring kurs 88. Nu har jeg en portion igen, men jeg forstår altså ikke helt prissætningen. Indtjeningen skal mange-mange-dobles for at P/E og P/EG ser fornuftige ud. Er det et eks. på den effekt Lars Tvede talte om på Investorugen, at fremtidigt afkast diskonteres med nulrente? Og derfor vil aktien styrtdykke, når renterne stiger.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind