NOVO — Januar 2026
-
Step 2 i markedsføringen skal være “different”, således forbrugeren ikke blot vælger kopi/skifter til Lilly. De har kørt dette i stilling med at slå på kardio fordel, men det skal times korrekt og køres massivt ind i forbrugernes bevidsthed, således folk ikke blot,skifter, samt foretrækker bedste produkt. Lykkedes de med det, så ser vi ind i enestående fremtid. Land for land.
-
Amerikansk læge: Der er øjeblikkelig interesse efter Novo-pille
Novo Nordisks nye vægttabspille får topplaceringen i den primære salgskanal i USA foran konkurrentens produkter. Aktien stiger for anden dag i træk.
Finans (finans.dk)
-
.P. Morgan Healthcare Conference
On 13 January at 9:45 AM PST / 6:45 PM CET, President and Chief Executive Officer Mike Doustdar will participate in a fireside chat at the J.P. Morgan Healthcare Conference in San Francisco.
On 13 January at 9:45 AM PST / 6:45 PM CET, President and Chief Executive Officer Mike Doustdar will participate in a fireside chat at the J.P. Morgan Healthcare Conference in San Francisco.A live audio webcast can be accessed via the following link: https://jpmorgan.metam
-
-
artikel med billeder og tekst om hvordan pillen virker. Jeg forstår stadig ikke at nogen går så meget op i 30 min faste efter pille indtag. Det ser man jo på mange former for medicin. https://borsen.dk/nyheder/virksomheder/novos-usa-chef-tover-med-pilleambition?b_source=borsen&b_medium=row_0&b_campaign=news_2
-
At pillen også giver reduktion i hjertekar lidelser synes jeg tæller med. Generelt synes jeg vi hører rigtig meget om NOVO's stoffer hvad de kan og ikke kan. Men jeg læser aldrig noget om LLY's stoffer. Hvad bruger de og er det lige så godt som jeg synes Novos er?
-
Problemet med faste og de 30 minutter bør ikke være et problem for de fleste. Men kan alligevel være det for folk med skiftende arbejdstider på forskellige tider af døgnet samt for folk, som i forvejen får andne medicin, som også skal tages fastende og uden anden medicin. De skal så igennem to runder med piller om morgenen inden de kan spise noget. Novos andre kvaliteter synes jeg dog er vigtigere; bedre vægttab, færre bivirkninger, mindre risiko for hjertekarhændelser samt -
-
Altså deres 72 ugers forsøg viste ikke at der var problemer med leveren! Så nej det er langt fra bevist, ellers ville den jo slet ikke blive godkendt som den jo bliver. Den store forskel er blot at elilily pille er syntetisk og skal derfor omdannes i leveren, hvorimod at det semaglutid peptid som Novo nordisk anvender (og elilily i deres sprøjter) omdannes som proteiner du har spist i kosten. Derfor er der spekulationer om det er sundt for leveren long term med de syntetiske
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind