NOVO — November 2025
-
Ukendt, tænker du spekulerer lidt meget ift. bluff og Trump. Jeg tænker da, at Mike bare har bedt dem pænt om ikke at pive og byde højere, hvis de vil have virksomheden. Novo ønsker så bare ikke at byde højere. De ter jo en balance mellem pris og det man mener at få ud af det.
-
Handelen med M. var såvidt jeg kan se ikke indregnet i kursen.Altså må en evt. nedgang i kursen mandag ses som en pseudoreaktion. 65 mia er så ikke brugt på et måskeprojekt som jo kan fejle i fase 3. Så tilbage til fundamentalanalysen i vurderingen af aktien.Ser man på TA-analyse også, ser vi oplæg til en dobbeltbund, en meget lav PE, og rsi i oversolgt. Det taler for sig selv - Novo er jo ikke ved at kollapse.....
-
YPE: Metseras pipeline er intet specielt, de har derimod to interessante platforme, men intet voldsomt specielt. Pfizer har været på udkig efter deres fejlende Danuglipron. Det eneste det har resulteret i, er at Pfizer nu skulle have næsten 3 milliarder dollars mere op af lommen.
-
Der er mange spekulationer.. Har Novo hele tiden vidst de aldrig ville få den og så skulle Pfizer bare betale så dyrt som muligt. Ville Novo overhovedet have en ubekendt lodseddel for en lodseddel er det når de ikke har noget færdigt produkt. Vi ved det ikke. Men jeg tror det er bedst på denne måde. Men tro er ikke viden.
-
Når NOVO er villige til at betale 60 mia. kr. for Mestsera, så er det fordi det er vigtigt at have deres fase 3 stof i porteføljen! Det synes jeg egentlig, vi bare skal acceptere validiteten i - og stoppe med at kloge os på noget, de nok har en afdeling med mindst 6 fuldtidsansatte til at granske i på NN... Til en månedlig hyre på i hvert fald 3/4 mnill. kr.
-
Læg i den forbindese mærke til, at Nanexo i sidste uge udtalte, at den teknologi, Metsera havde mht. longacting effekt, lå pænt i forlængelse af Nanexos egen.... Og at longacring mekanismer i sig fremmer effektresultaterne væsentligt- Jeg tror personligt godt, at dette kunne være the breakin` issue i NN´s interesse.
-
Jvf .Mikes LinkedIn, så var det en Eli Lilly patient, som besvimede under pressemødet. Han forklarer det med, at der er meget sikkerhed og ting tager tid, det bliver varmt i lokalet og man har lidt ærefrygt over pludselig at være i lokalet. Et ganske fint skriv
derinde. -
Jeg synes at Per Hansen rammer den spot on når han siger" Uden et Metsera køb, vil Novo Nordisk nettogæld nå 0 i løbet af 2026
Historisk har Novo Nordisk været forbeholden med aktietilbagekøb med høj nettogæld
Det er usædvanlig tider, og her må man gøre usædvanlige ting.
Det er tiden til at Novo Nordisk allerede nu - gerne mandag - annoncerer et aktietilbagekøb for at cementere at:De har fuld tillid til den pipeline, som de tidligere har udtrykt ekstrem tillid til og som er industriens
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind