NOVO — Oktober 2025
-
USA er foreløbigt eneste land som Novo søger godkendelse i for Wegowy-tabletten.
-
Tak for deling af video med Dave. Super preformens.
-
Som tidligere skrevet: 1. Det giver god mening med USA/som eneste lunch. Det er betydelig tungere produktionsflow for pillen og de må ikke misse shortage igen. Den tidligere fejldisponeret strategi har kostet/og koster uhørte summer og vil pågå grundet compounding i mange år frem og koster mange jobbet i Novo og mig selv inklusiv en betydelig mængde af tab af kapital. Nu er der ny plan/læring af dette. USA skal
mættes komplet. -
- Og fedt at se, at de laver samarbejde med kæde med adgang til forbrugerne samt de tænker i abonnement læsning, for at få forbrugerne på.. Pris, binding, brand fordel, first mover fordel. Man skulle tro de læste med herinde. Det er de helt rigtige skridt de tager. Nu mangler vi “bare”, 3.
-
.. At de får rullet en ny kapitalmarkedsdag ud: 2029 strategi, vi tog fejl… Her er vores nye langsigtet strategi, ikke de her her 3 md og 1 årige prognoser. Langsigtet, ny plan, ny regning. Langsigtet. Brand som forbrugerselskab for dette nye segment, bedre overblik over segmenterne for de få produkter, der skal skabe fremtiden og væksten. De sover/det sejler, mangler at give investorerne langsigtet overblik over fremtiden. Og alle sidder nu igen og venter på en evt justering af forventningerne.
-
Det skal tilpasses investorerne fuldt ud og betydelig mere åbenhed på tingene. Der er alt for mange uklarheder og gætterier fra analytikerne og en privat investor som mig. Fx MASH som Dave nævner, igen løseligt her, jeg har dykket ned i det område. Det er spændende og Madrigal Pharmaceuticals som eneste aktive produkt er bygget på dette.
NOVO har ca 150 salgpersoner i USA lige nu dedikeret til (udtalt af Dave løseligt på et spg. fra analytiker) til at opsøge dette marked i USA. -
Husk på, at der går *73 mere Semaglotid til pilleformuleringen... Det bliver svært for compoundere at være med her på deres SPPS titreringsmodel! Man skulle umiddelbart tro, at det er nemmere at kopiere pillen vs. injektion: Men sådan forholder det sig ikke! Og så er der spørsmålet omkring API - Det bliver heller ikke let at skaffe ingredienserne til produktionen. Men disse faktorer er der ikke mange analytikere, der åbenbart har fået øje på!
-
God pointe, er mere nervøs for Lilly s pille, hvis der kommer shortage igen, at det er med afsæt i den der masseproduceres og æder af deres marked. Dog bør markedsmætningen være nogenlunde jf injektionerne har taget første bølge, men ikke hvis folk skifter over til pillerne. Blir spændende at se den her udvikling.
-
-
Månedlige og kvartalsmæssige injektioner bliver stort, tror jeg.
-
Hvad betyder dette.
-
At det ligner en vinder for Novo og brugerne, hvis man kan undgå bivirkninger og kun skal stikkes en gang om måneden/i kvartalet.
-
Nu skal forsøgene liige være færdige først... Men der er ingen tvivl om, at NOVO satser på det! - Med pt. 2 selskaber involveret! Da der pt. er et selskab, der allerede kan skilte med 1/month, ligner det heller ikke en fuldstændig umulig opgave. - Læg dertil at en sådan formulering også vil byde øget effekt (bedre udnyttelse). Også værd at tage med!
-
https://media.discordapp.net/attachments/747545483072897118/1424344912295493792/image.png?ex=68e39c12&is=68e24a92&hm=2e653214dcde4f579fa231bb2d555416e21d1daaf9510ead180847638d67b5aa&=&format=webp&quality=lossless&width=1860&height=574 Mange rigtig spændende features udover månedlig dosering. Bl.a. at PharmaShell indkapsler API helt, så produktet ikke kræver køleopbevaring eller aseptisk produktion. Det koster rigtig, rigtig mange penge for Novo.
-
Høj drugload via tynde nåle (NEX-22) og de skulle have styr på initial burst nu jvf. CEO'en og seneste patent. Vi ser, hvad der sker - jeg tror, Novo beslutter sig inden længe, da eksklusiviteten efter alt at dømme løber ud i år.
-
Skal jeg lige have dykket dybt i. Virker som en fejl prioritering, medmindre de ikke kan producere nok piller pga deres produktionsmetode. Men hvornår får de pille der kan produceres mere effektivt.
-
Det bliver pillemarked. Der vel ingen forbrugere der hellere vil have en nål kontra en pille. Hvad siger analyserne/sprgeundersøglser vedr dette. Virker som en strategisk fejl, at de vil både og. Medmindre hyppigheden er væsentlig anderledes om frem fx 1 stik årligt kontra pille dagligt så giver det ikke mening for mig
-
Jeg tager vitamin pille som vel de fleste af jer. Én daglig. Men hvis jeg skulle stikke mig, så gjorde jeg nok ikke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind