NOVO — December 2024
-
Novo fik da virkelig ødelagt julen for mange danske investorer i dag. Jeg forstår ikke, hvorfor de bliver ved med at offentliggøre data, mens markedet er åbent, i stedet for at gøre det før markedet åbner eller efter det lukker, som alle andre. Det giver jo ikke investorer en chance for at kigge tallene igennem og træffe en ordentlig beslutning. I stedet går handelsrobotterne bare amok på et enkelt tal og trigger stop-loss og folk sælger eller køber i panik.
-
Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår, hvad der helt konkret har ændret sig med et vægttab på knap 23% fremfor 25%. CagriSema bliver stadig det bedste på markedet. Er det fordi at midlet ikke kan sælges ligeså dyrt som det ellers ville kunne? Eller er det fordi Lilly har et kommende middel der er bedre, eller hvad er problemet
helt konkret? -
ovo Holdings har, så vidt jeg kan se, invisteret adskillige millarder i kapacitet til Novo Nordisk. Nu kunne man formode, at der ikke bliver behov for al den kapacitet. Bliver aktionærererne i Novo Nordisk så igen prygelknabe her?
-

-
Det med PAL-skat, er jeg ikke helt enig i. Jeg har en, alt for stor, beholdning af DSV - ser ud til at påvirke modsatte vej....
-
@VAAL - forstår ikke lige dit indlæg?
-
sorry, @VAAL - jeg havde ikke læst langt nok tilbage

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind