NOVO — November 2024
-
EU er åbenbart på vej til at godkende Catalent købet. Endda helt uden anmodning om flere data. Så vi er muligvis ikke ret mange dage fra en officiel meget god nyhed
-
-
Mon ikke det kan trække kursen lidt mere på mandag
-
God morgen. Godt med godt nyt. Først ift indblikket omkring Brasilien. Frasalgsmetoden, som de allerede er i gang med at eksekvere på. Samt spændende om kilden holder vand og godkendelsen fra EU kommer. Forventede den blev udskudt.
-
Sagen omhandler for min vurdering ikke blot om fyldekapacitet og isoleret til Novo Nordisk køb af de tre fabrikker. Udfordringen er, at Novo Holding køber alle og dermed får indblik i alle konkurrenternes forhold i det omfang det kendes af underleverandøren. Novo Holding og Novo Nordisk hænger sammen. Om det retsligt/konkurrencemæssigt/lovmæssigt ift. deres vurderingsskalaer ift. om det er ok eller ej og godkendes kan jeg ikke vurdere.
-
Jeg står stadig på sidelinjen. Det kan komme til at koste mig dyrt i tabt kursgevinst er min vurdering på den korte bane her. Det kan godt falde positivt ud som Novo selv har vurderet fra starten af, har dog fortsat ikke helt ro i maven samt Cagri data blir formentlig gode/spids over forventningen og en historisk billig pris på Novo målt på PEG i øvrigt.
-
Novo Holdings set to win EU nod for $16.5 bln Catalent deal, source says https://www.reuters.com/markets/deals/eu-antitrust-regulators-set-okay-165-bln-novo-holdings-catalent-deal-source-says-2024-11-22/?fbclid=IwY2xjawGuRvZleHRuA2FlbQIxMQABHYv_Hd-spHYSsYbEcYyE3ZeFQhZ87dR9YwFn2m9Fpkujn0eZvWjj5PQ8wg_aem_yaHPtunYWB6qpPkxaJlOcQ
-
(Reuter)
-
Medie: EU ser ud til at godkende stort Novo Nordisk-opkøb
Novo Nordisks opkøb af Catalent står til at blive godkendt uden yderligere krav ifølge Reuters. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article17668218.ece?fbclid=IwY2xjawGutsZleHRuA2FlbQIxMAABHQIoZ9XjKOGBnGjesGAlxbYDc7uIETWfKU2O8kxua-bCixtOkv_IGv_jCQ_aem_r_h1UJSIE98hruuu7snP-Q -
Link kræver abonnement på Medwatch for at læse hele artiklen.
-
@troldmanden kan scenariet hvor EU godkender men ikke USA ske? Eller drøfter EU og USA handlen med hinanden?
-
En Låst JP artikel omhandlende ægtepar der har haft stor glæde af NOVO's vægttabsmedicin https://jyllands-posten.dk/erhverv/ECE17650382/de-kalder-topchefen-jorgensen-novos-mirakelmedicin-har-aendret-amerikansk-aegtepars-liv/
-
SL_VH jeg har meget lidt specifik viden til hvorledes det her foregår. Andet end at US tydeligvis er under mega stor politisk pres som man ikke ser i EU. Om det så får nogen indvirkning må tiden vise.
-
NANEXA: UPPNÅDDE PRIMÄRA OCH SEKEUNDÄRA MÅL I FAS 1 MED NEX-22
i dag kl. 09:00 ∙ Nyhetsbyrån DirektSTOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Drug delivery-bolaget Nanexa uppnådde samtliga primära och sekundära mål i fas 1-studien med NEX-22, en månadsdepå av GLP-1 analogen liraglutid.
Det framgår av ett pressmeddelande.
Liraglutid är den aktiva ingrediensen i Novo Nordisks diabetesläkemedel Victoza samt fetmaläkemedlet Saxenda.
-
Glidende gennemsnit anvendes typisk som en måde at filtrere støj ud af prisdannelsen. EMA. 20 gennemsnittet har en giver en god respons til netop dette, på alle tidsrammer.
Den bagudgående nedperiode er Novo blevet afvist hver gang ved EMA. 20, på tidsrammen: Dag.
Markedet lukkede i fredags lige
under gennemsnittet, og har i dag lige stukket "næsen" over dette gennemsnit, så der vil komme lidt salg, måske en officiel annoncering af et eller andet, kan bringe og sikkert igennem. Støtte ca. 732 -
Novo Nordisk: Hvad skal man holde øje med nu og ind i 2025? https://proinvestor.com/boards/123174
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind