NOVO — November 2023
-
Synes, jeg for nylig læste, at medarbejderne bliver beskattet af værdien på tildelingstidspunktet. Så vil det jo være dobbelt bet, hvis kursen falder.
-
Warrants er en del af lønpakken til dem der sidder i den høje ende af organisationen. At vi ser dem sælge en mindre andel af deres totale antal, tillægger jeg ingen (negativ) værdi. Alle analytikere og investorer kan jo ret tydeligt se speederen er helt i bund, og der ligger stadig meget vækst forude de kommende år
-
I japan er der nu også udfordringer med restordre på ozempic https://www.japantimes.co.jp/news/2023/11/14/japan/science-health/japan-off-label-diabetes-drugs/
-
I går så jeg det samme i Australien. Der er antallet af patienter på ozempic steget fra 175.000 ved udgangen af 22, til nu 268.000. Og en del bliver udskrevet til personer der ikke har diabetes. Så det skaber noget ståhej derude. Samme mønster vi ser igen ig igen. At selvom produktions volumen på ozempic er steget plus 50%, så er det stadig alt for lidt til at følge med efterspørgslen.
-
Teller: Jeg tror ikke du kan tillægge salgene nogen betydning, det var det jeg prøvede at sige. De har deres lønprogrammer, optioner osv og af og til vil de sælge lidt aktier. Om salgene så skyldes skat eller at der skal være til lidt julegaver, så er det næppe fordi de pludselig ikke tror på firmaet eller fremtiden, at de sælger.
-
LLY startede for noget tid siden et fase 3 H2H forsøg mellem zepbound og wegovy. Det studie vinder zepbound relativ let.
-
Nu slår Novo så tilbage. I dag har de offentliggjort nyt fase 3 H2H mellem CagriSema og Zepbound. Hvis cagriSema kan duplikere de data de har vist i mindre fase 2 forsøg, så skår det relativ let Zepbound
-
-
Så der er for alvor lagt op til direkte h2h studier. Det er rigtig fedt at se!
-
Det bør gå ret hurtigt med at indrullere de 800 personer
-
Godmorgen

-
Novo: Belgien forbyder udskrivning af Ozempic til vægttab frem til sommer
14.11.2023 16.37 • MarketWire •
De belgiske myndigheder har midlertidigt forbudt læger at udskrive Novo Nordisks diabetesmiddel Ozempic til behandling af overvægt.Forbuddet sker som følge af mangel på Ozempic, fremgår det i et kongeligt dekret fra Belgiens Official Gazette ifølge Reuters.
Ozempic kan fortsat udskrives til behandling af type 2-diabetes.
-
Virkemidlet i Ozempic, Semaglutid, er det samme som i Novo Nordisks vægttabsmiddel Wegovy, der endnu ikke er lanceret i Belgien. Forbuddet løber foreløbigt frem til juni 2024. .\˙ MarketWire
-
Troldmanden, du omtaler midlet CagriSema, som noget der slår LLy's Zepbound. Hvorfor har Saxo mon ikke det med i deres betragtninger når de advarer Novo investorer? Hvis det holder, så vil Novo vel vokse mere end LLY . Men det er måske for meget fugle på taget endnu? https://www.euroinvestor.dk/nyheder/saxo-bank-advarer-novo-nordisk-investorer?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR08HKMNVgFwHgOy4MYNLciyl_g75W0BNIHO6mb-9efi6qRarH-SdsZQRe8#Echobox=1700030747
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind