NOVO — November 2023
-
ikke alle de sekundære målinger har vist signifikans, som vi også skrev om den anden dag. Men det er på tværs af patienter og endpoints virkelig flotte data. Og det vil helt sikkert lette forhandlingerne med div myndigheder og forsikringsselskaber. Altså et rigtig godt kort og timing mod LLYs nu godkendte Zepbound
-
Novo holder et R&D investorcall i nat mellem 0000-0130 dansk tid. Hvornår er det lige sket at europæiske analytiker og store fonde kommer til at sidde på et cc natten mellem lørdag og søndag
-
Og så er der sat 90 min af. Deres normale CC ovenpå regnskaber er der kun sat 60 min af
-
Det er liiiidt interessant det her
-
Man kan læse hele nyheden her. Senere får vi nok selve præsentationen at se https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/204ffb89-dd0f-46f1-918b-c6681355f852
-
Præsentationen (den første)
starter 1630 DK time -
Jep og DET er mega interessant. Det er stadig et stort HVIS. Men hvis det er mere molecule relateret end blot glp1 relateret. puha
-
Vi kommer tæt på 300 mia i oms næste år. med yderligere 35-40% ebit vækst. Det bliver nogle gode udbytte dage

-
MF det er de hvis ikke helt klar til at konkludere endnu. Men der er nogle indikationer der åbenbart peger den vej, jvf stor artikel i Børsen
-
Det begynder at ligne en realistisk mulighed for at runde 1000 igen inden udgangen af 24
-
Sørme om ikke der også lige er blevet publiceret 2 nye artikler i The New England Journal of Medicine
-
-
-
Novo Nordisk A/S: Semaglutide 2.4 mg (Wegovy
) cardiovascular outcomes data presented at American Heart Association Scientific Sessions and simultaneously published in New England Journal of Medicin https://www.proinvestor.com/boards/116672 -
MF det tror jeg ikke. Det ligner lidt der skal en del nye forsøg til for at kunne fortage en sådan konklusion. Herunder H2H med andre stoffer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind