NOVO — September 2023
-
Jeg synes i gør det her til en større historie end det er. Det er fuldstændig normalt at få anmærkninger efter en audit. Hvis IKKE man får anmærkninger så er det et dårligt audit team
-
Om den er afgivet eller ej mener jeg stadig ikke har betydning. FDA lukker fabrikken på stedet hvis noget var helt grelt. Nu har de i stedet for givet Novo xx dage til at levere en handlingsplan. Standard praksis
-
Og når der gives den her slags anmærkninger, så sikre man også at topledelse afsætter de nødvendige ressourcer. Det er klart mere udfordrende hvis det “blot” har været en intern audit
-
Det skænker jeg ikke en tanke. Hvem lækker de gode historier
-
Helt enig Troldmand. En af mine virksomheder som har lægemiddelgodkendelse har et par gange fået anmærkninger for rene bagateller.
-
Den her historie bliver større end den er fordi det er er område de færreste har indsigt i. Altså hele audit verdenen. Og så får journalisterne ikke stillet de rigtige spørgsmål der hurtigt kunne “afdramatisere”
-
Vil det ændre noget som helst for dig? Er du på vippe til at vil sælge? Det er spildt energi og kræfter at rode mere i det her. Just my 5 cent
-
Denne lille historie, giver jo også et lille hint omkring anvendelsen af AI - alt, fake som true, ligger nu i systemerne. Validiteten er en kæmpe opgave.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind