NOVO — April 2023
-
Luk auktion kan man aldrig regne med før den er lukket......;-)
-
Ved det ikke. Jeg stopper med at kigge 16.55 indtil 17.00.
-
Man også se det mellem 8.45 og 9.00 inden åbning.
-
Jeg mener Helge engang forhørte sig hos nogle professionelle, om hvad der foregår. Det nærmeste man kommer en fornuftig forklaring er at nogle tradere forsøger at skabe en stemning op eller ned, i håb om, at det vil påvirke lidt. Om der er noget om det ved jeg ikke.
-
Nogen der har set data på de sidste 4 ugers recepter? Jeg har ikke noget der er nyere end uge 12.
-
Hvis de havde nok produktions kapacitet så rundede den $10 mia i år
-
I Australien er der den seneste lille uges tid begyndt at blive let lidt for lille lager af ozempic. Altså diabetes stoffet. Wegovy er ikke blevet lanceret endnu i Australien. Så det har fået en masse til at få udskrevet recept på ozempic selvom de ikke har diabetes. Men de vil gerne tabe sig
-
Det bliver den etiske balancegang i år
-
Citi siger iflg Børsen "“Vi noterer os fire uger i træk, hvor væksten for alle doser af Wegovy bliver ved med at accelerere, og det indikerer, at der ikke er tegn på fald i antallet af nye patienter, der begynder på midlet,” skriver analytiker Peter Verdult i notatet.
På den kortere bane forudser Citi, at Novo Nordisks salg af midlet vil ramme 5 mia. dollar i år, hvor konsensus i markedet er 4 mia. dollar ifølge Bloomberg."
-
Ja det læste jeg også
men kan ikke finde yderligere om analysen. Havde håbet på nogle engelske citater. -
Så begynder manglende produktions kapacitet at gøre indhug. En "region" i Skotland har nu sendt besked ud til alle lægerne om IKKE at starte nye patienter op på Ozempic før februar 2024! Opdatering er fra den 20/4
-
New patients should not be initiated on semaglutide inj.
until full supplies are available again in Feb 24. -
Page not found – Community Pharmacy
NHS Forth Valley provides and manages a wide range of health services including hospitals and General Practice with the Forth Valley area of Central Scotland.
(pharmacies.nhsforthvalley.com)
-
Ozempic er det samme aktive stof som Wegovy. Men Ozempic er godkendt til diabetes patienter mens Wegovy e til fedme
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind