Shipping — Januar 2021
-
Enig Mcjean.
-
radar..læs lige tråden.

-
At Hannisdahl nu opjusterer til BUY og 55 er utroværdigt ovenpå de fejl han har begået, jvf. jeres nuværende og tidligere redegørelser. Ikke desto mindre har han åbenbart en stor betydning for mange - ses af kurset i dag. Derfor vil min logik ikke kunne lægge nogen betydning i dagens opjustering. Jeg holder mig til at der er tjent mange penge og at rater og udsigter ser fornuftige ud, også selvom vi ikke bevæger os i ATH på raterne pt.
-
Hannisdahl følges af mange som mere eller mindre også investeringsmæssigt agerer efter hans anbefalinger. Derfor er det trods alt meget positivt at han nu har vendt rundt på en tallerken.
-
Han har røde kinder. Det forstår jeg godt: https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/01/29/7616625/dagens-aksjetips
-
oakim Hannisdahl
@JHannisdahl
·
2 t
Baltic Dry Index Falls 1.22% to 1,452
Capesize -2.84% to $15,675
Panamax +0.11% to $13,359
Supramax 58k tons -0.01% to $12,820
Handysize +0.61% to $10,649#DryBulk #Shipping
$DSX $EGLE $GBLK $GNK $GOGL $SBLK
-
Det da helt skørt med den rapport. For mig virker det til at han bare skulle købe sig ind til en lavere pris? Som Helge skriver så giver det ingen mening at have sælg-anbefaling ved rater på 110k om dagen. men købsanbefaling ved 40k om dagen?
-
Man skal kun købe, hvis man forventer yderligere stigninger. Retfærdigvis skal det siges, at Hannisdahl kan have en pointe her. Hvis 110k om dagen er toppen, så sælg. Hvis 40k om dagen er bunden, så køb. Vi så noget tilsvarende med containere. Da raterne ud af asien for første gang i lang tid ikke steg, vurderede en del, at nu var toppen nået, og så blev der godt nok solgt ud af APM.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind