Shipping — Juni 2020
-
God morgen.

-
Test
-
Jeg har som så mange andre en kæmp dødvægt og tab på Avance fra kurs midt 40.
-
Vil I mene at det er tid til at købe op ifølge Cleaves forecat når raterne rammer bunden fuldstændig forventligt om nogle måneder frem og få hamret sin GAK ned? Eller er udsigterne kedelige i fremtiden? Jeg ved godt vi skal have en oliepris +40 før det igen kan betale sig at fragte fra US, men vil gerne høre jeres meninger
-
Er det ikke mærkeligt at Frontline annoncerer emmission samme dag som de har x-dag for et kæmpe udbytte? https://newsweb.oslobors.no/message/507082
-
Der er nok nogle shortere der er ved brænde nallerne og derfor er det godt de har mulighed for at købe tilbage

-
Jo det er mærkeligt og det er ca samme beløb som de betalte i udbytte. UDbytte 135 mio USD

-
angående frontline: Some of you asked about the equity offering. I reached out to the CEO of Frontline $FRO and asked about the equity offering. He said, "We announced with Q1 that we would do this. For the toolbox, historically we basically have always had this. Absolutely no plans to use at this level!"
-
interview med frontline CEO https://www.youtube.com/watch?v=2sVtx6MMnXU
-
Så det er en forlængelse af en allerede eksisterende "mulighed". Det er rart at vide og der er flere selskaber i DK der også har en sådan ordning.
-
Norge kan jo være det vilde vesten nogle gange
Når det lever udvandinger så er det normalt en "syndflod"!!! -
Test
-
Olieprisen kravler op igen, positivt for LPG.
-
Olien prisen er igen +$40, og jeg mener at det er denne pris Helge har sagt tidligere skal være for at det kan betale sig at producere LPG. Jeg mener det burde være positivt for BW LPG og især Avance Gas.
-
Har derfor købt en del i Avance Gas i dag, og håber på kurs 28-30 inden året er forbi. Mener downside nu er lille da de i sidste kvartal lige har tjent $15 mio og ikke givet udbytte. Godt med kontanter i selskabet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind