Chemometec — August 2023
-
har også købt flere i dag købte sidste uge også på 444 og i dag på 426 er ved at have alt alt for mange nu må der godt komme gode nyheder så raketten kan startes var det her den 01.08.23 den nye CEO startede så det godt nok blevet forbigået i stilhed ? eller er det først til den 01.09 ?
-
Alt det uro om denne case, tror jeg nu forsat på vil være en gave, som man vil være ked af at ikke at have udnyttet ved at samle op i nuværende leje. Aktien er faldet fra kurs 1000 til 350. Ingen tvivl om at en høj vækst var priset ind i kursen i ATH, og at aktien reagerede på dette, men altså produkterne og dere
s behov i verden fremover fejler ingenting. Så snart macro vender igen kommer vi tilbage. -
Tror, desværre, ikke, at vi hører noget nyt før 13. September. Der er godt nok lang tid til

-
Som jeg, for lang tid siden, skrev her på chatten, minder bestyrelsen mog om tilsvarende i en hvilken som helst grundejerforening. Jeg har, trods ihærdig søgen, kunnet finde kompetancemæssig baggrund, på de enkelte bestyrelsesmedlemmer. Seneste, snart 3/4 års ageren, fra virksomhedens side, bekræfter mig i min opfattelse. Jeg er, i den grad, klar til at sælge hele beholdningen. Men, giver dog frist til 13. september. Men, jeg tror, at det er en dødssejler. Desværre:-(
-
Trods ihærdig søgen, ikke…..
-
I to af seneste Chemometec stillingsannoncer anstrenger man sig trods alt meget for at tiltrække dynamiske og ambitiøse ledere til to nye lederstillinger
! (se annoncerne Procurement Manager og Produktionsleder) https://chemometec.com/work-for-us/?hr=show-job/156917&linkref=124453&locale=da_DK) -
Det sidste jeg hørte var at de forventer lancering af XM i løbet af efteråret. Er dog spændt på om det holder stik. https://www.linkedin.com/posts/pserbedzija_sorry-for-standing-in-the-way-of-a-full-view-activity-7063620143737671681-xt28?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
stille stille står solen op nå nej stille stille regner det stilhed før ?