Chemometec — Maj 2023
-
Euroinvestor refererer fra Børsen "Dansk aktie har fået kursprygl – nu melder formand ud"
https://www.euroinvestor.dk/nyheder/dansk-aktie-har-faaet-kursprygl-nu-melder-formand-ud?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3kQmQHdGkcdi6-MvHwfQM4dT5H9v-iz8nV4V27uZS8YFCzlY-PnNg_WcU#Echobox=1682924054 -
Det er muligt LP90, nogle investorer er jo spændte på om den kan komme i hopla igen. Men alligevel forventer jeg nu stadig at se aktien lavere. Kan ikke se, at en f.eks en direktøransættelse skulle rykke noget som helst. Vi mangler at se salget komme tilbage, og retfærdiggøre multiblerne. Lige nu har de noget at bevise på flere fronter, så jeg afventer. Formanden udtaler da også lidt kryptisk, at de kæmper med salget, og at han “vurderer” at kundernes tilbageholdenhed ikke vil vare ved.
-
Jeg er helt enige i de seneste indlæg. Det virker på mig, som om han bare ønsker at tilkendegive, at der, trods alt, faktisk er en formand i selskabet. Men, som jeg tidliger har skrevet: Har bestyrelsen de kompetancer, der er påkrævet? Jeg tvivler meget.
-
P.S. Jeg har søgt på medlemmernes faglige netværk vis bestyrelsesposter mv. Det er baggrunden for min opfattelse.
-
Den 18/4 var der en som proklamerede: ”Lad mig være ærlig og sige, at denne gang holder jeg ikke aktien over regnskab. Det tør jeg simpelthen ikke.” Så negativt udtaler man sig vel kun hvis man allerede har solgt sine aktier – hvorfor ellers tale kursen ned? Nu er aktien så steget betydeligt. Surt hvis allerede havde solgt den. Det er nok i det lys man i dag skal læse bemærkninger som ”Det nærmer sig farceagtige tilstande”,...
-
@Ogginok. Det er nok lidt meget at forvente, at en lille kommentar, her på chatten, kan påvirke kursen op eller ned

-
Herudover forventer jeg, at resultatet vil være indenfor, eller meget tæt på, de reducerede forventninger, der blev offentliggjort 9. Februar i pr I modsat fald, burde der være kommet en ny udmelding.
-
- februar i år…..skulle der stå.
-
Iøvrigt er det værd at bemærke, at Chemo har næsten ligeså stor omsætning som Genmab.
-
»Vi skal skaffe salg, vi skal udvikle produkter, og vi skal sikre en høj profitabilitet. Det er det, vi står op for hver morgen, og formår vi at lykkes med de ting, så tror vi også på, at det kan smitte af på aktiekursen, som så vil vende sig igen,« siger Niels Thestrup til Børsen i dag om virksomhedens fremtid"
.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så er der kommet liv i debatten spændende hvad de kommer med den 9 maj