Chemometec — Marts 2023
-
Chemo har jo udmærket sig ved en helt kold og faktuel kommunikationspolitik. Det har jeg rost dem for. De har ikke været ude og fortælle, at det går "utrolig godt" eller lign. De har kommunikeret, når der har været facts at fortælle om. Og det er så det, vi oplever nu. De plejer vist at opjustere på denne årstid - det har vi endnu ikke set, men ombvendt har vi heller ikke set nogen nedjustering.
-
Ja, vi må da håbe, at vi hører noget inden 9. Maj.
-
Vel ikke så ofte at en nyansat direktør lægger ud med ligefrem at stille krav til den bestyrelse, der netop har ansat ham. Men jeg håber du får dit ønske opfyldt, for det kan kun betyde at man har fået en virkelig kapacitet ansat med hår både på brystet og mellem tænderne.
-
HAHAHA
-
Er faktisk slet ikke overbevist om at vi hører noget hverken i dag eller mandag, selvom jeg håber meget. d. 14/12 skrev de godt nok at de forventer at offentligøre den nye CEO i løbet af 1. kvartal 2023. Men i delårsrapporten d. 9/2 skrev de blot at Sten Søndergaard forbliver på posten indtil en afløser er fundet, og nævnte ikke noget om tidshorisont.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja håbet på der snart sker noget og gerne noget godt har vi da lov at have