Chemometec — Januar 2023
-
@Note...du forventer 9-12% omsætningsvækst i Q2. Jeg har stadig ikke fattet hvad du sammenligner stigningen mod. Hvis det er en omsætningsvækst på 9-12% ift. Q1 2022 vil der være tale om nulvækst Q2 2021 vs Q2 2022. Det har jeg meget svært ved at se skulle være tilfældet - jeg forventer en omsætning i omegnen 160 mil i Q2 (modsvarende 30% vækst)
-
Jeg må erkende, at jeg har reduceret pænt i Chemometek. Jeg har lidt svært ved at følge de voldsomme forventninger, der tilkendegives her i chatten. Personligt ser jeg ikke nogen voldsom udvikling i 2023. Men pøj, pøj til Jer.
-
@Pensionist...jeg antager det er aktiekursen du ikke ser nogen voldsom udvikling i - fair enough, market er uforudsigeligt. Derimod er der ikke meget der taler for, at Chemm ikke kan fastholde de voldsomme vækstrater, som selskabet har udvist de efterhånden mange år. Market for Car-T og Gen-terapi køre for fuldt. Om 2 år forventes det for alvor at resultater fra de utallige studier manifestere sig i form af 10-20 årlige FDA godkendelser.
-
@Versus . Du rammer ganske pænt 17:56. Jeg bemærker, at jeg stadig er i aktien, men har reduceret en del. Jeg synes, at chatten er lidt for meget præget af hype. Lad os komme ned på jorden igen. Der mangler en CEO - hvorfor/årsag? Tidshorisont ny CEO. Hvornår ser vi Xytomatic 40 igang m.m.m. Jeg tillader mig lige at vende skråen

-
@Pensionist...Jeg er ikke uenig i, at det i blandt smager lidt af hype her i debatten. På sin vis er der realiteter bag drømmene. Personligt forholder jeg mig (her i tråden) sjældent til aktiekursen - den er hvad den er, berettiget eller ej. Ej heller indregner jeg Cirkulær DNA eller Xcytomatic når jeg ser på vækstpotentialet - uagtet potentialet! Car-T/Gen-terapi alene kan holde væksten på et meget højt niveau. CEO se jeg som en positiv udvikling. Forventer ny CEO i rette kaliber.
-
@Pensionist: Det er vel ikke helt urealistisk, at Chemometec i 2023, kan hente de ca. 25% i kursfald tilbage, som kursen er faldet med i den seneste måned? Og ca. 25% er vel mere end en særdeles flot "pro anno" kursstigning. Det gælder vel også, hvis man har haft et kurstab på Chemometec i 2022. Men intet er selvfølgelig sikkert i denne verden. Jeg ejer ikke selv p.t. Chemometec.
-
Status for XcytoMatic: Så vidt jeg kan se er der intet nyt om status for XcytoMatic produktionen og leveringen til kunderne siden 8. november 2022. https://www.globenewswire.com/news-release/2022/11/08/2550450/0/en/Q1-2022-23-Good-start-to-the-fiscal-year-with-34-revenue-growth.html
-
Jamen, @Urban, alt kan absolut ske i Chemometec. Jeg har ikke spillet ud med nogen kurs, blot konstateret, at jeg vil se nogle flere facts, inden jeg igen bliver offensiv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind