Chemometec — December 2022
-
Vi fik åbnet chatten igen, og det er vigtigt, for der sker ting. Jeg er i tvivl om, hvorvidt det kun er "tal" far USA, der påvirker kursen.? For ret beset bør de seneste jobtal fra USA vel ikke være positiv føde for aktien?! Jeg forstår ikke helt stigningen, men det er en anelse svært at være sur over, når det nu går den rigtige vej.
-
Recession burde vel ikke ramme Chem så hårdt, da det jo ikke er forbrugere som køber? Eller overser jeg noget?
-
Chem er også i plus for året, så skattesalg burde heller ikke være et problem. Vi får se, mange mærkelige udsving indimellem

-
Der er vist gået lidt “utøj” i de igen
hver gang den rammer 900, så starter det. -
Den har amt 900, 3 gange i april, august og december….og hver gang får den lidt
tæsk. -
Vi mangler lige lidt brændstof, gode nyheder til at banke den op igennem 900 og over 1000. Lad os håbe der snart sker noget positivt.
-
Dejligt at se at CAR-T behandlinger gør fremskridt, og at nye behandlinger også vinder frem. Tv2 har idag en historie om en sådan. se https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-11-britiske-laeger-lovpriser-ny-vellykket-kraeftbehandling . Den omtales også her : https://www.gosh.nhs.uk/news/gosh-patient-receives-world-first-treatment-for-her-incurable-t-cell-leukaemia/ . TheNote har tidligere omtalt cirkulær DNA. Er det denne metode artiklerne refererer til ?
-
Tja, jeg mener også det er en af de mest spændende danske aktier. Den er dyr, hvilket selvfølgelig rammer vækst aktier, men potentialet et MEGET stort og de HAR kapital, modsat mange andre vækst aktier.
-
Men kommer den meddelelse, The Note?
vi krydser fingre, muligheden er bestemt til stede i det område de opererer i 
-
CPI gav lidt medvind
Nu mangler vi også bare lidt gode nyheder fra Chem…så bliver nytårsraketten tændt…vi får se, jeg har masser af tid 
-
@TheNote. Nu er efteråret 2022 vel slut, og vi er gået over i vinterperioden. Har du nogen form for indikationer, der måtte være kommet frem i forløbet?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
️