Chemometec — November 2021
-
Chemometec kan faktisk være et godt sted at “gemme” sig, hvis det her corona hysteri breder sig
Tror ikke det rammer dem, måske
tværtimod. -
Væksten i Chem blev ihvertfald ikke ramt på væksten under første corona bølge….de har et produkt som bliver solgt uanset corona.

-
Uden at være cellbiolog vil jeg mene at Xcyto ikke er det rette instrument at bruge i klinik. I RnD-fasen kan det godt bruges, men det kommer selvfølgelig an på indikationen. Jeg er ledt vedholdende omkring Xcyto. Jeg kan godt se fordelen - men jeg er ikke ekspert på områderne hvor det kunne være interessant at anvende det. Hvorfor du spørger til sekventering eller klipningen, vil jeg påpege at de 3 ikke har noget med hianden at gøre. Og så alligevel jo. Xcyto vil kunne validere dit produkt - om
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind