Chemometec — Juni 2021
-
Cell and Gene Therapy Catapult brings together over 20 organisations with the aim to accelerate technology development and potentially lower cost in cell and gene therapy manufacturing
https://ct.catapult.org.uk/news-media/general-news/press-release-cell-and-gene-therapy-catapult-brings-together-over-20 -
Hej folkens,
-
Jeg må desværre sige, at jeg nok ikke har helt den effekt på markedet, så I tilskriver mig

-
Jeg købte ganske rigtigt i dag i 764. På det tidspunkt var Chemo steget med 4,2% under ret voldsomt startomsætning. Efter at jeg havde købt steg den lige omkring 1-1,2% mere og så stod den ellers stille i 4-5 timer. Og så fik den et kæmpe boost her til sidst under rigtig høj omsætning også.
-
Jeg har netop hævet grænsen flere gange for, hvilke aktier, jeg kigger på inde i Markettimer Special netop af den grund. Det er nok svært helt at komme ud over en lille effekt i visse aktier (lige som ved andre services, Millionærklubben osv.), men det er vigtigt for mig at sige, at det er noget vi er utroligt opmærksomme på.
-
Hvis en aktie er spændende men for lille i omsætning, så kan jeg godt finde på at nævne den som en mulighed blandt 15-20 andre kandidater, men også skrive, at jeg personligt ikke køber ind i den netop pga. størrelses-problemet.
-
Servicemedelelse: Vort nye gratis fredags nyhedsbrev har fået en fantastisk modtagelse. Har du endnu ikke meldt dig til kan du gøre det her: https://proinvestor.us2.list-manage.com/subscribe/post?u=f105e51cabee2948f03126a1e&id=9e51525eeb
-
er dit link rigtigt TheNote? i så fald kan du så ikke lige uddybe hvordan det har med Chemometec at gøre?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind