Chemometec — Oktober 2020
-
Chemometec, udbyder op til 1,7 mio. aktier til salg https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=87247
-
Falder 5% på meddelelsen.
-
Det er godt nok meget pludseligt at sælge, den oplagte negative antagelse er selvfølgelig, at man ikke ser større potentiale i aktien end nu (tror jeg ikke selv på ud fra størrelsen), det andet kunne være en større virksomhed, der køber sig ind i ejerkredsen, som en begyndelse på en overtagelse - eller ?
-
der er vel for helvede ikke nogen, der skal bruge over en halv milliard til et sommerhus..
-
The Note, ja jeg ser den. Tydeligvis er den store post solgt til 405. Så det håber jeg er bunden. Har desværre selv købt i 445 tidligere på ugen.
-
Men handlen var der allerede kl. 8.03 i morges. Den kl. 9.57 er nu slettet
-
Jeg kan kun se de 2,1 mio stk
-
men mærkeligt at der udbydes op til 1,7 mio stk og der så er en handel på 2,1 mio stk. hvor kommer de sidste 400000 fra?
-
og hvorfor udsender chemo ikke nogen børsmeddelelse
-
En volumen i dag på over 2.2 mio aktier, det indikere at de 1.7 mio aktie fra Chemometec Holding allerede er afhændet i tillæg med 400.000 aktier, måske fra MG`s egen beholdning? Jeg ser en kommende ændring i sammensætningen af bestyrelsen grundet forskydelsen i aktieejerandele.
-
ChemoMetec A/S oplyser i medfør af §30 i lov om kapitalmarkeder, at ChemoMetec Holding A/S har meddelt at have reduceret deres beholdning i ChemoMetec A/S til 1.800.000 aktier svarende til 10,34% af aktiekapitalen.
-
ChemoMetec A/S har i samme forbindelse modtaget oplysninger om at Hans Martin Glensbjerg, næstformand for bestyrelsen, har reduceret hans indirekte besiddelse af aktier med 700.000 aktier til nu 600.000 aktier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind