Chemometec — September 2020
-
-
-
God morgen.

-
Følgende oplysninger vil være tilgængelige på selskabets hjemmeside www.chemometec.com under punktet “Investor Relations” senest onsdag den 16. september 2020 ved døgnets udgang:
- Indkaldelse til generalforsamling
- Det samlede antal aktier og stemmerettigheder på datoen for indkaldelsen
- De dokumenter, der skal fremlægges på generalforsamlingen, herunder årsrapporten for 2019/20 og vederlagsrapporten
-
Jeg ved det. Men det er jo nyt for Chemo at udbetale udbytte - og min krystalkugle er til reparation, så jeg er lidt på den lige nu....er dog troende nok til at jeg accepterer et eventuelt dyk i morgen - fordi jeg venter at den performer igen derudaf efterfølgende. Jeg er naivt tro og troende...
-
-
Regnskab ude nu https://www.globenewswire.com/NewsRoom/ReleaseNg/400778707
-
Det indstilles til generalforsamlingen, at der udbetales et udbytte til aktionærerne på DKK 1,50 pr. aktie.
-
Servicemeddelse: Ny analyseside. https://www.proinvestor.com/analyser
-
Positivt at NC 202 salget begynder at vækste.... Salget af NC-202, som blev lanceret i løbet af regnskabsåret, er kommet godt fra start. Der blev solgt i alt 47 instrumenter, heraf 30 instrumenter i 4. kvartal.
-
Chemometec/CEO: NC-202 bliver den næste blockbuster men det tager tid
- september 2020 - kl. 03:10
Lanceringen af celletælleren NC-202 er gået godt for Chemometec i det forgangne regnskabsår. Men der kan gå flere år, inden den overtager pladsen som selskabets bedst sælgende apparat.
Det siger Steen Søndergaard, administrerende direktør for Chemometec, i et interview med Ritzau Finans.
NC-202 blev lanceret i september sidste år og har været en stor drivkraft for selskabets vækst i regnskabs
-
nskabsåret 2019/20, hvor Chemometec solgte 47 NC-202.
Men ligesom ved lanceringen af forgængeren NC-200 skifter kunderne ikke deres udstyr med det samme, når der kommer en ny version af instrumentet, siger direktøren.
-
NC-202 har fået en fin start, og det må være det, der er vigtigt. Den er kommet godt fra land, og der er mange, der kigger på den og har købt den.
-
Der er ingen tvivl om, at det bliver den næste blockbuster, men den skal have noget tid til at løbe i gang, siger Steen Sønderg
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind