Grønne Aktier — Februar 2022
-
ja der er mange selskaber som har været handlet til meget høje nøgletal der har fået en kæmpe kæberasler
-
Hej 545. Velkommen om bord i Ennogie

-
Triggere 3 år frem er svært. Men det handler bla om deres første i
nternationale store ordre. -
-
Den som er i linket ovenfor fik vi at vide til GF sidste år at de arbejde på. Og fra slutningen af 2021 er projektudvikleren så begyndt at promote projektet i rigtig mange tyske medier, hvor Ennogie også bliver nævnt i en del af dem. Men da ennogie endnu ikke har meldt noget ud, så kan den heller ikke være underskrevet endnu
-
Men man skulle tro det er tæt på med alle de artikler
-
Og DET vil jeg kalde en milepæl
-
I det hele taget større ordre med div developers vil være trigger
-
Så er jeg også spændt på regnskabsfremlæggelsen. Ikke pga 21. Der mange i solcellebranchen der har været presset på leveringer ude fra Asien, så skulle være underligt om ennogie ikke også har været ramt i et eller andet omfang.
-
Nej det jeg er meget spændt på er deres guidens for i år. I prospektet er der en graf hvor der står 50 mio udfor 22. Det er ikke en guidens. men jeg tror de kan komme noget hhøjere op end 50 mio. Ganske enkelt fordi de høje strømpriser har sat ild i hele branchen.
-
Dertil er tyskerne på vej md en lovgivning som siger der SKAL solceller på nyt større byggeri. Dertil arbejdes der også hen mod det skal på parcelhuse.
-
der bliver lagt ca 70 mio m2 nyt tag på i tyskland om året. tag med hældning vel at mærke. Det svare til en værdi på over 70 mia om året hvis alt bliver med solceller (hvilke det naturligvis ikke gør)
-
men markedet bliver gigantisk dernede.
-
Jeg er spændt på deres batteri som har været ramt af maaaange forsinkelser. Men flere og flere køber batterier til husstanden. Så det vil være ete vigtigt og flot ekstra salg per kunde de kan lave der
-
Det er sådan mere resten af 22 triggers. For årene derefter vil det være meget af det samme. udover lancering på nye markeder. Frankrig, Sverige, Australien? Alle markeder der tidligere har været nævnt af dem. Men med sådan som det tyske marked er lige nu, der mener jeg personligt det e spildte kræfter at bruge ressourcer på ret meget andet end DK og DE i denne tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind