Grønne Aktier — December 2021
-
Re-Match IPO - minimumsbeløbet tegnet på få timer https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=99205#99206
-
@troldmanden. Hvornår var det lock-out perioden var for Ennogie? Overvejer et frimærke

-
Lockup på de 3 personer løber til hmm 22/6-22 tror jeg det er . Den af de sidste dage i juni
-
De sidder på knap 75% af kapitalen. Så pt er der ca 25% free float
-
Velbekomme
-
Hehe håber du er en tålmodig mand

-
Har lige fundet ud af jeg ikke kan handle mine ScD aktier på Jyske bank depotet. De siger fra Jyske Bank Grunden til jeg ikke selv kan handle papirer er fordi det ikke levet op til Mefid reglerne så private investorer må købe dem. Så er del vel derfor der ikke er nogen volumen på handlen ? andre private har vel samme problem. Jeg har dog ingen problem på Saxo hvor jeg er regristreret som professionel trader.
-
SB det lyder mystisk. Du har fået aktierne på kontoen, men kan ikke sælge af dem? Jeg bruger NN og har lige prøvet at sætte nogle til salg. Det kan jeg sagtens.
-
Jeg har lige givet det videre til systemet så der er nogle der kan kigge på det
-
Og jeg er i hvert fald ikke registreret som proff investor

-
Butterboy dem har vi jo stadig. De skal senest udnyttes 31/12-23. Men er der en der af xx årsag ønsker at udnytte dem før så kan man sagtens det
-
Ja korrekt, jeg har modtaget aktierne på mit depot men kan ikke sælge eller købe SCD. Andre aktier så som Genmab kan jeg godt. Jyske bank sktiver: "Har lige talt med en af mine kolleger i investeringsservice. Grunden til du ikke selv han handle papirer er fordi det ikke levet op til Mefid reglerne så private investorer må købe dem."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind