Grønne Aktier — November 2021
-
Jeg tror det sker en hel del før den periode

-
Der behøver ikke noget statstilskud. Casen er god nok som den er nu.
-
Igen alene det tyske marked lægger nyt tag på 70 mio m2 om året. Som svare til ca 70 mia dkk om året. Blot én sølle promille er 70 mio. Og det blot i et enkelt land.
-
Hvis ikke marekdet falder fra hinanden med en række store rentestigninger, så ser den den krydse 1 mia i 22 eller 23
-
Det kræver blot ledelsen/bestyrelsen tør hoppe lidt ud af deres typiske mindset hvor man tager forsigtige skridt. Med en børsnotering ville jeg, hvis jeg sad i bestyrelsen, lægge en mere offensiv strategi. Der er mange lavthængende frugter derude
-
Nå der er kommet noget bedre gang i handlen med scd/Ennogie. En enkelt nordnetter der har køb det meste. Hvis man spørger mig, så har vedkommende købt den 5-10% for dyrt. Man kunne sagtens have samlet op længere nede
-
Nejnej jeg sælger absolut hverken i 11 eller 12
Men det ændre ikke ved det var dumt købt af vedkommende.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind