Grønne Aktier — September 2021
-
Der blev lige smidt en stak QF så vi nåede under 27
-
Kunne godt ligne shortheren der har været stille omkring de seneste dage
-
Tillykke med din ny Etron Darvin
Det er en flot bil -
Den Etron 6 de er på vej med en meeega flot
-
Den fortsætter præcis den trend den har haft i et stykke tid. Siver stille og roligt, men med nogle pæne sving på dagen. Jeg ser ikke nogle relle kurstriggers de næste par mdr derfor ser jeg retningen stadig ned mod de 25
-
Der var en på budsiden der flagede ca 100k i luk nogle få sekunder.
-
Lader til det er 16.000ton Skive kan producere: Quantafuel is currently in the final stage of commissioning and modification of its first commercial Plastic-toLiquid plant in Skive, Denmark, and the cost of the plant is presented in Property plant and equipment (PPE). At full operation, the plant will have a yearly capacity to transform 20,000 ton of plastic waste into 16,000 ton of high value products.
-
Reserven jeg tror ikke en ny ceo trækker specielt mange investorer med sig på den korte bane. Lige meget hvilken historik han/hun har haft. Nyt selskab, nye udfordringer ny case. Ny CEO øger helle ikke sandsynligheden for POC eller hvornår den kommer.
-
@Reserven - Til info, så var det i de gamle præsentationer beskrevet at 80% blev til Nafta, 10% til forbrug i reaktoren og 10% affaldsstoffer, som evt. kunne bruges i asfalt m.m. Ved ikke om det er ændret, men passer meget godt med dit 80% til high value products
-
@QF - Hvis vi nu antager at alt går vel sidst på året og hele møllen begynder at bevæge sig i den rigtige retning, så kan man vel også antage at QF skifter til en større børs slut næste år. Der vil vel samtidig komme langt større interesse fra det store udland og QF bør vel så også komme med i nogle af de grønne indeks. Dette vil vel også kunne rykke en del på den kurs der måtte være om et 1 års tid.
-
Som jeg hørte det så er det allerede langt over 50% af kapitalen der er ejet udenfor Norge. Så "det store udland" har allerede fokus på selskabet
-
@MBC, 11:37: Se https://finansavisen.no/forum/thread/139100/view/3722762 <br>
10% aske (carbon black) = bio-karbon<br>
10% let gas (NCG) som bruges til pyrolysen<br>
80% olieprodukter fordelt på nafta og diesel. Ved ikke miksen i Skive, men i Esbjerg er det ca 90% nafta og 10% diesel. -
Der går vel ikke så lang tid inden QF skal hente kapital. Når de ikke at opnå POC før den tid kunne man sagtens forestille sig
en meget lavere kurs end vi ser i dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind