Grønne Aktier — September 2021
-
jeg har det nok lidt stramt med små selskaber der bruger tid/ressourcer på at kigge 10 år frem for at lave en fantasi fremstilling overfor investorer. Det er absolut ikke sådan noget jeg vil se heller når jeg investere i startups. Så er ledelsens fokus ikke det rigtige sted. For der er INTET i den 10 års "plan" der bliver reelt
-
De har da været tilstrækkeligt seriøse og angivet 0 som bunden i intervallet. Så risikoen er (svagt) belyst
-
Prøvede lige for sjov skyld at regne videre på Ennogies 100% vækst. Så er de på godt 2 mia euro i 2030. Det i sig selv er stadig kun en ret lille andel af det totale marked (Alene i Tyskland vil tagmarekdet i BIPV svare til ca 10 mia euro om året)
-
Men det er mega svært at kigge mere end 2-3 år ud i fremtiden på helt nye markeder
-
Jeg er high risk investor. Men har også hørt meget BS over årene i div præsentationer mm. (har ikke læst om circa group, så har derfor ikke nogen officiel holdning til dem
) -
Men nu fik du mig til at tænke over hvor meget udbytte jeg kan få i ennogie i 2030 når de har en margin på godt 30%. Det er jo et anseligt antal mio

-
-
For what it's worth.<br>Fit Investment Ideas: https://fitinvestmentideas.com/
-
-
Esset: et kurstarget er jo 6-12 mdr frem. Så ja der betragter jeg så absolut det som på månen med et target på 200. Mig bekendt blev det target sat da man forventede de på nuværende tidspunkt var længe i gang med at bygge Esbjerg og yderligere en fabrik samt man regnede med POC var opnået sidste år
-
Jeg har ret svært ved at se hvad der skulle komme af relle kurspåvirkende nyheder de kommende uger. Særligt hvis det nu forlyder at de først forventer at kunne melde ud om en ny CEO i løbet af oktober
-
Jeg har hetcher mig en anele ved stadig at have ca 1/3 af den beholdning jeg havde mandag morgen. Regner med at købe drypvis ind de kommende dage/uger. Så må tiden vise om jeg har læst markedet rigtigt eller ej mht den sivende tendens nu vi rammer en "tørke periode"
-
Fit investment ideas
https://fitinvestmentideas.com/author/fitinvestmentideas/ W.T.F -
SB den ligger også i debatten hvor jeg har stillet et par spørgsmål
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind