Grønne Aktier — September 2021
-
Novozymes kapitalmarkedsdag: Vækstplan skuffer https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=97349
-
Fastholdelse af “psykologisk” kursniveau i SCD fortsætter. Samme handler frem og tilbage i forbindelse med ren marketmaking, så vidt man kan se, uden dyneløfteri. Ligner utvivlsomt en måde at manipulere et billede frem af en kurs der ligger over den kommende introkurs. Giv agt
-
-
Jeg kan godt lidt tvivl på det er den relle årsag til Re-Match tager en time out. Jeg tænker mere det har noget at gøre med der ghar været en hmmm "hård" konstroktiv kritik af den værdisættelse der er blevet sat på selskabet
-
At det har gjort der er for få der har lagt bud ind på deres aktier
-
Teknisk set er der heller ikke sket det store nye siden de i fåråret rejse intern kapital til en pre money mcap på knap 200 mio. Så hvorfor er selskabet pludselig 50% mere værd?
-
Så har på fornemmelsen det er lidt et røgslør de er kommet ud med som årsag til noteringen bliver sat på pause. Det er en reeet dyr ting at gøre
-
Mht ennogie er det kun ledelsen og bestyrelsen der reelt ved hvad sker. Men jeg har ikke grund til at tro de aktivt går ind og pauser. Som sagt ser jeg det mest som en undskyldning fra Re-match som et dække over noget andet. For så er "uroen" heller ikke være
-
alle markeder er pæn grønne i dag
-
JKY det står i den intentions meddelelse der kom ud. Bytteforholdet og dermed mcap. Men der er jo mulighed for der kan være kommet nyheder i den mellemliggende periode der ændre på det. Men ja jeg ser også med stor spænding frem til prospektet!
-
Kapitalforhøjelsen d.29.juni 2021 var jo til 8kr så mon ikke vi skal ligge 30-50% til hvis børsnotering sker 6 mdr senere eksempelvis slutning af December - 2022. Tænker dem som har investeret 29 Juni forventer et pænt afkast i perioden 29 Juni og frem til børsnotering ellers er der jo absolut ingen mening i, at investere i et ikke børsnoteret selskab. Finder det derfor logisk at Ennogie stiger 5-8% per måned fra 29 Juni og frem til børsnotering. ekstraordinær generalforsamling 5.okt så mon ikke
-
Planen var i Juni at blive noteret via Small Cap DK, til en pris på 8 DKK . Så hvis de stadig holder fast i 8DKK er det jo dem som ejer ennogie aktier som kommer til, at bestemme salgsprisen. P.t handles SCD til 12.45 og jeg kender ingen som vil sælge til under 12 kr
tror derfor vi relativt hurtigt vil se en stigning vidre op. Har selv target på 16 kr inden Juni 2022
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind