Grønne Aktier — August 2021
-
Det er det jeg har fået at vide de er af en stor proff. Så meget af det kan vi ikke rigtig bruge til noget
-
-
Mange tak for en mega informativ og god diskussion på Qfuel. Der nævnes i bibobs link at de mangler nogle tilladelser, er de komme i hus ?. Ligeledes undre det mig at de får 50% mere for at modtage plast end de selv skal betale for at komme af med det plast de ikke kan bruge ?
-
Til diskussionen om hvem der er med i top 20 over QF ejere vil jeg gerne tilføje: at volumen fra august er steget, mens aktiekursen er faldet. Jeg er sikker på der er mange forskellige forståelser for hvordan det skal forstås. Men i traditionel teknisk analyse er det en indikation om en tiltagende styrke i nedadgående retning.
-
Vi ved jo ikke hvornår der kommer PoC
Det vi kan sige med 100% sikkerhed er, at for hver dag der går kommer vi 1 dag nærmere PoC. Kan kort og godt jeg ønsker at være inde i Qfuel den dag PoC bliver sendt ud. Qfuel ledelsen har informeret at det er ikke et spørgsmål og de får PoC men når de for PoC. Samtidig har de informeret fuld produktion i November. November har et 30 dages vindue så der et lidt elastik 
-
Benytter samme handelsteknik som da jeg købte mig ind i Genmab i 2009.Købte omkring kurs 70. Tog hele turen ned til kurs 30 i 2011. Supplerede hele vejen op til +200. Hvordan Qfuel kommer til, at opføre sig kursmæssigt kommende 6 mdr er vanskeligt, at sige. Tror dog på de "overlever" og vi snakker kurs +100 om 12-18 mdr og 300nok inden 5 år
-
-
Skal jeg selv sætte en absolut nedre grænse for QF's værdi bliver det at deres projekt med Naphta oil bliver suspenderet og at de kun producere den mindre profitable dieselolie. Med priserne på Naphta og diesel vil det groft sagt betyde cirka en halvering af deres fremtidige
indtjeningsmuligheder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind