Grønne Aktier — Juli 2021
-
Der er de første 50 selskaber der har forsøgt mere end 10 år på at udvikle den her teknologi. QF er de første der er nået frem til at kunne producere virgin oil. Alle andre er kun diesel kvalitet
-
Og dem er der en del af rundt omkring. De fokusere typisk primært på brugte dæk
-
Jeg har ikke kigget efter det tal. Jeg ser QF som nogen der er den del af løsningen i forhold til plastik og at få reduceret co2 udslippet derved
-
Som vi lige har skreet om så er det transport og opvarming der er de største forbrugere af olie. Det ændre dog ikke noget på casen i QF
-
Som nævnt er jeg i denne heensende mindre interesseret i hvilken andel af olie det udgør
-
Plastik affald er et giga issue. og alt der hjælper mod at gøre den udfordring mindre er godt. og der er QF så et af flere selskaber der prøver at aarbejde hen mod sådan løsninger. Og pt det eneste selskab der kan levere det produkt som mange virksomheder efterspørger
-
Du misforstå fuuuldsændig. Det er plastikaffaldet der er issuet her. Ikke olieforbruget issoleret set
-
Og så skal man se udover dansk kontekst.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind