Grønne Aktier — Juli 2021
-
Har du rejst i Asien de seneste år? Jeg har været derude med rygsækken nogle gange. Det er sq ikke kønt med alt det plastik der dumpes
-
Haha det har jeg så ellers ikke liiiiige hørt om endnu. Den slags ulykker

-
Det er hvis også primært nogle forskellige træsugerør der bliver benyttet nu i det store kæder
-
Nej men de synes heller ikke det er sjovt mere med den forurening derude. Så der begynder også at ske noget i det små
-
ja fuldstændigt. Men der kommer nu også meget fra vesten. Både som direkte eksport, men også via vandsiden
-
Ang. Quantafuel. Bekymrer sagen om de 350 tons plastic med for meget vand og klor slet ikke? Der er åbenbart grænser for, hvad processen formår eller hvad tænker I? https://www.dn.no/bors/quantafuel/kjetil-bohn/oslo-bors/quantafuel-aksjen-faller-markant-etter-gjenvinningsblemme-i-danmark/2-1-951191
-
Men det er også derfor det kan blive så stort ete gennembrud hvis man kan lave prima quality olie af genbrugsplast. For så bliver der pludselig penge i at få det samlet ind
-
Hen: jeg ser bla deres opkøb i Geminor som en del af den løsning. For det er klart de skal have styr på den del.
-
Sidenhen har de også leveret flere tankfulde olie til BASF
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind