Grønne Aktier — Juli 2021
-
Jep
-
Og det arbejdes der heldigvis også med at reducere. Opvarmningen. Ligesom forbruget til drivmidler
-
Oliepeaks forbrug forventes at ligge om ca 10 år
-
Mange bække små.... Hvorfor vil du gerne have solceller på dit svenske sommerhus? Det i sig selv rder jo heller ikke verden. Men mange bække små
-
Det bliver også plastforbruget der tvinger olieforbruget ned

-
Har du? Fedt. Prøvede at overtale min far til at købe den i sidste uge. han endte med en Kuga hybrid i stedet for
-
Men ja så rykker et solcelletag også bedre med sådan en dyt holdende i garagen

-
Har du rejst i Asien de seneste år? Jeg har været derude med rygsækken nogle gange. Det er sq ikke kønt med alt det plastik der dumpes
-
Haha det har jeg så ellers ikke liiiiige hørt om endnu. Den slags ulykker

-
Det er hvis også primært nogle forskellige træsugerør der bliver benyttet nu i det store kæder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind