Grønne Aktier — Juli 2021
-
QF søger folk til Skive, hvis nogle har lyst
https://65458.webcruiter.no/Main/Recruit/Public/4412668854?language=nb&link_source_id=0&fbclid=IwAR2pGQruktoOV4xrDvm14NIMsHaEfnUxj8im4qDfBQvsrMPXTbu39E9-O6o -
Langers Skarpe: Frygten for højere renter smuldrer, hvad nu?
https://www.proinvestor.com/investornyt/676932/langers-skarpe-frygten-for-hojere-renter-smuldrer-hvad-nu -
tak TKN. Det er jo interessant nok at de søger til et helt skift mere. Det er jo også den vej det skal gå når de vil køre 24/7 produktion
-
Ved ikke om denne har været vist før. QF og BASF har været inde at præsentre for forlektinget
-
-
Der er en fin artikel i Finans i dag om Ennogie og at de snart bliver børsnoteret (det er de indirekte allerede via SCD)
-
-
Det er nu alligvel overraskende for mig den er oppe med knap 30% efter 2 børsstop
-
Mjaaa jeg håber trods alt derr kommer meere kød på Ennogie end på Tesla og deres nøgletal

-
Dagens mest læste artikel på Finans.dk

-
Der er tydeligvis lagt en prop i lige nu. Der sidder en enkelt fra USB og ligger med skjult udbud i kurs 10. Om vedkommende så har 50.000 stk eller mere må tiden vise. Men indtil vedkommende er tømt er det loftet
-
Og just præcis som jeg skrev det kom vi igennem

-
Hmm ny synes jeg faktisk det går for hurtigt. Det er tydeligt den er blevet nævnt i en eller anden FB gruppe. For nu er det pludselig nordnetterene der handler den kratigt op
-
Det kan godt være man i teorien laver en ret god skilling på den stigning. MEN jeg er ikke super begrejstret når det er daytrader der ikke aner noget om aktien der pludselig handler den højt op blot fordi de hopper på alt der stiger
-
Haha. Well der er også en CTO i Ennogie der er noget nær lige så genial, omend blot i mindre dansk målestoksforhold

-
Ja jeg er da tilfreds med stigningen. Købte en post i 8,14 for noget tid siden. Men er aldeles ikke tilpas med måden det hele sker på, og fandt artiklen i Finans aldeles skandaløs. Fuldkommen ukritisk, og blot en mikrofon til munden af en der siger de kan blive verdensførende og at de andre, som Tesla, ikke er konkurrenter. Igen - det kan være rigtigt, men måden!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind